Sef Compartiment - Solutii Pentru Servicii Operatori

ROMTELECOM

07-01-2014 | EXPIRA LA 06-02-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Coordonează alinierea operativă şi de calitate a sistemelor/aplicaţiilor la noile cerinte de business;
Coordonează activităţile de administrare şi suport ale sistemelor/aplicaţiilor pentru asigurarea funcţionării în indicatorii KPI agreaţi în SLA;
Coordonează şi monitorizează soluţionarea incidentelor şi problemelor în termenele stabilite prin SLA;
Coordonează analiza de impact a noilor cerinţe de business asupra sistemelor/aplicaţiilor şi a integrării cu alte sisteme şi validează soluţiile propuse;
Urmăreşte realizarea activităţilor de analiză, definire, dezvoltare, testare, implementare şi documentare a nolior cerinţe la parametri de calitate şi conform procedurilor ITG în vigoare;
Propune şi implementează soluţii de imbunătăţire a sistemelor pentru scurtarea timpului de prelucrare şi pentru automatizarea unor noi zone de business;
Identifică proactiv degradarea potenţială a performantelor sistemelor/aplicaţiilor, riscurile şi planifică activităţile de remediere;
Identifică proactiv îmbunătăţirile aduse sistemelor de către furnizori şi planifică activităţile şi data de implementare;
Participă sau desemnează participanţi în proiectele care impactează sistemele;
Colaborează cu business-ul şi cu alte organizaţii de suport pentru identificarea din timp a noilor cerinţe, găsirea celor mai bune soluţii pentru rezolvarea acestora şi planificarea activităţilor pentru respectarea termenelor stabilite;
Coordonarea activităţilor care derivă din planul de Failover/ Disaster Recovery pentru sistemele suportate în cadrul organizației;
Planifică actualizarea sistemelor la cel mai nou nivel de patch-uri în scopul rezolvării de bug-uri, îmbunătăţirii performanţelor tehnice şi creşterii funcţionalităţilor;
Îndeplineste rolurile de Responsabil Aplicaţie, Release Manager, Problem Manager, conform procedurilor ITG, pentru sistemele/aplicaţiile aloocate;
Gestionarea eficientă a resurselor compartimentului în scopul încadrării în bugetul OPEX şi CAPEX alocat la nivelul diviziei.


CERINTE

Studii superioare, preferabil în domeniul IT;
Cursuri de specialitate în domeniul IT (în cazul în care nu are studii superioare în alt domeniu înafara de IT).
Experienţă minim 5 ani în implementarea, dezvoltarea, configurarea şi întreţinerea sistemelor informatice;
Experienţă în planificarea şi coordonarea activităţii unei echipe;
Experienţă dovedită în proiecte de implementare sisteme informatice complexe;
Experienţă relevantă în telecomunicații.
Cunoştinţe despre sistemele IT gestionate în cadrul Compartimentului sau alte sisteme similare, inclusiv despre ariile de business aferente acestora;
Capacitate de planificare, comunicare şi coordonare a unei echipe;
Cunoştinţe de project management;
Cunoştinţe tehnice (PL/SQL, Oracle RDBMS, Java, XML, Unix);
Cunoştinţe de limba română şi engleză – scris şi vorbit;
Utilizare PC (MS Office
Word, Excel, PowerPoint, Visio; Microsoft Projects, Internet, Outlook);
Deschis schimbărilor;
Capacitate de colaborare şi lucru în echipă;
Atitudine şi gândire pozitivă;
Dorinţă şi capacitate de a învăţa;
Capacitate de adaptare la un mediu dinamic;
Rezistenţă la stres.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...