Job expirat
Organizează şi coordonează activitatea în cadrul compartimentului în vederea atingerii obiectivelor echipei
Distribuie portofoliile reprezentanţilor de vânzări şi participă la întocmirea planurilor de lucru al acestora.
Analizează şi rezolvă problemele ce depaşesc limitele de competenţă ale unui reprezentant de vânzări şi le oferă suport pentru a menţine nivelul de satisfacţie al clienţilor.
Însoţeşte reprezentanţii de vânzări în vizitele la clienţi, ori de câte ori este necesar.
Monitorizează permanent comportamentul clienţilor existenţi şi potenţiali pentru a identifica nevoile acestora şi a dezvolta oferte corespunzătoare de produse şi servicii care să raspundă cât mai bine aşeptărilor clienţilor şi să crească veniturile companiei.
Monitorizează competiţia şi evoluţia pieţei pentru a identifica şi oferi informaţii utile de marketing, contribuind astfel la permanenta adaptare a ofertei de produse şi servicii Romtelecom.
Realizeaza prognoza rezultatelor de venituri si vanzari, cu frecventa saptamanala, si asigura acuratetea informatiilor continute
Asigură distribuirea în cadrul echipei a materialelor informative, procedurilor şi a instrucţiunilor în vigoare şi se asigură că toate procedurile şi activităţile de vânzări specifice sunt înţelese şi aplicate de întreg personalul din subordine.
Participă, în conformitate cu procedurile în vigoare, la procese specifice managementului resurselor umane care privesc angajarea şi evaluarea reprezentanţilor de vânzări din cadrul compartimentului, propunerea de măsuri disciplinare inclusiv de concediere a reprezentanţilor de vânzări care se află sub pragul stabilit privind perfomanţa, instructajele periodice de protecţia muncii.
Pe parcursul desfăşurării activităţii, ţinuta obligatorie este tip business.
Studii superioare (licenţă) în unul dintre domeniul tehnic sau economic/financiar
Studiile de management postuniversitare sau MBA constituie un avantaj.
Experienţa anterioară în vânzări/ domeniul tehnic.
Experienţa managerială minim 1 an.
Capacitate de a decide dublată de buna cunoaştere a domeniului de activitate;
Capacitatea de a stabili obiective, de a utiliza eficient resursele umane şi materiale, de a supraveghea desfăşurarea proceselor conform obiectivelor, de a exercita controlul preventiv şi corectiv eficient;
Cunoştinţe temeinice ale produselor şi serviciilor de telecomunicaţii;
Stăpânirea tehnicilor de vânzăre;
Orientat spre rezultate, proactivitate, adaptabilitate;
Lucru individual şi în echipă;
Loialitate, creativitate, iniţiativă;
Bune abilităţi de comunicare;
Cunoştinţe de limba engleză;
Bune cunoştinte de operare PC.
Disponibilitate de a călători;
Permis de conducere categoria B (fără incidente)
Dacă doreşti să devii membru al echipei noastre, asteptam cu interes CV-ul tău.
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.
Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...