Sef de Tura Call Center GBM

ROMTELECOM

28-01-2014 | EXPIRA LA 27-02-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Monitorizează în timp real activitatea operatorilor şi acţionează pentru a asigură îndeplinirea responsabilităţilor, în vederea realizării indicatorilor propuşi.
• Asistă şi acordă consultanţă operatorilor în tratarea situaţiilor speciale; preia în vederea analizării şi rezolvării situaţiile speciale care îi sunt semnalate.
• Foloseşte toate instrumentele de informare pentru a aduce la cunoştinţă operatorilor noutăţile legate de produse şi servicii, proceduri, instrucţiuni, oferă asistenţă şi suport pentru înţelegerea şi implementarea acestora.
• Se asigură că procedurile şi instrucţiunile de lucru sunt respectate de către operatori.
• Efectuează periodic sesiuni de instruire şi observare directă a activităţii, contribuind la dezvoltarea abilităţilor şi performanţelor operatorilor, în vederea îndeplinirii indicatorilor propuşi.
• Îndrumă, motivează şi dezvoltă echipa pentru a îşi atinge cu succes obiectivele de performanţă.
• Furnizează feedback şefului de compartiment/departament pentru îmbunătăţirea performanţelor, proceselor sau instrucţiunilor de lucru, în vederea asigurării calităţii serviciilor furnizate şi a îndeplinirii indicatorilor propuşi.
• Se preocupă de dezvoltarea personală în a cunoaşte serviciile şi produsele pe care le oferim clienţilor.
• Colaborează cu şefii de tură din celelalte Call Centere în vederea finalizării corecte a solicitărilor clienţilor.
• Participă la toate sesiunile de instruire pentru îmbunătăţirea performanţelor proprii, se preocupă de însuşirea de noi cunoştinţe şi dezvoltarea abilităţilor.


CERINTE

Studii medii/superioare.
Experienţa în muncă: 6 – 12 luni în sfera vânzărilor şi relaţiilor cu clienţii
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
• Abilităţi de vânzare şi negociere;
• Abilităţi de comunicare;
• Abilităţi de ascultare;
• Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă;
• Capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru;
• Capacitate de a lucra în condiţii de stres;
• Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi;
• Cunoştinţe software.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...