Job expirat
Clientul nostru, firma de curatenie si mentenanta cladiri, amplasat in sectorul 5 din Bucuresti, isi extinde echipa de lucru deschizand un post de Sef de obiectiv cu urmatoarele responsabilitati:
- Administreaza bugetul de achizitii consumabile si asigura stocul de produse de curatenie, conform Procedurii de achizitii;
- Inainte de fiecare interventie la sediul clientului, se asigura ca fiecare echipament de curatenie este deplin functional iar nivelul de consumabile de curatenie este suficient pentru toate interventiile din ziua respectiva;
- Aloca sarcini de lucru si coordoneaza personalul de curatenie de la obiectiv (sediul clientului);
- Urmareste incadrarea stricta in timpii de curatenie pe fiecare client in parte (ia in calcul si timpul deplasarii cu masina de interventie de la un client la altul, timpul alocat echiparii personalului de curatenie, prepararii solutiilor si al efectuarii sarcinilor) si raspunde in fata clientului de eventualele intarzieri;
- Urmareste modul in care personalul de curatenie isi executa sarcinile de lucru si raspunde in fata clientului de eventualele rezultate nesatisfacatoare;
- Raspunde in fata clientului de eventualele pagube produse (aparatura electrica/ electronica stricata de echipa de curatenie, etc);
- Incerca sa rezolve in mod satisfacator si prompt eventualele nemultumiri/ solicitari ale clientului.
- Este obligatorie o experienta de minim un 1 in firme de curatenie si cunoasterea echipamentelor si solutiilor de curatenie specifice;
- Orientare catre client;
- Orientare catre rezultate si calitate;
- Spirit de observatie si atentie la detalii;
- Persoana determinata, cu putere convingere si autoritate in fata subalternilor;
- Bune abilitati de comunicare si de relationare;
- Simt de raspundere;
- Caracter moral.
- Salariul net initial: 1000 lei+ bonus de performanta lunar pentru fiecare client;
- Traininguri periodice;
- Conditii de lucru exceptionale.
Asteptam CV-urile dvs la adresa cariere@hrsolutio.ro
Vor fi contactati doar candidatii care intrunesc cerintele postului.
HR Solutio este furnizor de servicii profesionale de resurse umane, de tipul: administrare personal& payroll, recrutare si selectie de personal, executive search, evaluarea performantelor, dezvoltarea resurselor umane prin training, coaching si consiliere, consultanta HR.