Job expirat
- Participarea la realizarea proiectelor de organizare, în cadrul Departamentului Proiecte si Organizare, din etapa de studiu preliminar pâna la implementare
- Realizeaza un diagnostic (proces si/sau structura) pe un domeniu specific: analizarea unui proces, analizarea misiunilor unei entitati, analizarea unor date si propune solutii de ameliorare
- Realizeaza actiuni de implementare: punerea în aplicare a solutiilor propuse în entitatile implicate, elaborarea de metodologii si instrumente de lucru
- Piloteaza complet proiectele alocate: stabilirea metodei si a planificarii, urmarirea evolutiei proiectului etc.
- Comunica termenle si evolutie proiectelor catre superiorul ierarhic
- Ofera suport pentru definirea detaliata a cerintelor business (bancare), orientându-se spre optiunile cele mai eficiente
- Concepe si redacteaza livrabilele aferente change management (proceduri, manualul utilizatorului, comunicare, formare, etc.) si participa la asistenta acordatã la implementare
- experienta pe proiecte (minimum 2 - 3 ani)
- domenii de activitate bancare (minimum 2 - 3 ani de experientã în domeniul bancar)
- capacitate de analiza si sinteza
- abilitati de planificare a activitatii personale si a echipei
- bune abilitati de comunicare
- stãpânirea limbii franceze si/sau engleze
- Posibilitatea de a va alatura unei echipe de profesionisti.
BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.
Cu o capitalizare de 3,5 miliarde euro la sfarsitul lunii aprilie 2006, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.