11-10-2013 | EXPIRA LA 10-11-2013
Job expirat
-Elaborarea si implementarea strategiei decomunicareexterna si de brand;
-Elaborarea strategiei de comunicare interna in acord cu obiectivele bancii;
-Elaborarea si implementarea strategiei anuale de media impreuna cu agentia media
-Gestionarea bugetului de publicitate al bancii si asigurarea de consultanta in privinta utilizarii bugetului de publicitate al Grupurilor si Filialelor
-Identificarea subiectelor de comunicare susceptibile de a fi difuzate in interiorul si exteriorul organizatiei;
-Gestionarea contractelor cu agentia de media si publicitate;
-Urmarirea realizarii operationale a campaniilor publicitare ale bancii la nivelul Centralei si Retelei (brief, concept creativ, executie si declinare pe suporturi media, aprobare costuri productie ), participarea la realizarea operationala a campaniilor publicitare ale filialelor;
-Asigurarea si monitorizarea declinarii corecte a identitătii vizuale institutionale a Bancii si a filialelor pe toate suporturile decomunicare;
-Realizarea suporturilor decomunicarela cererea directiilor, retelei de unitati si a filialelor ;
-Coordonarea, din punctul de vedere al continutului, a creaţiei grafice şi identităţii vizuale precum si realizarea principalelor publicaţii si prezentari instituţionale (Raport Anual, Brosura Institutionala, etc);
-Propunerea si urmarirea realizarii periodice a unor studii de imagine si de evaluare a campaniilor publicitare, institutionale si comerciale;
-Monitorizarea si raportarea strategiilor de comunicare ale bancilor concurente si filialelor acestora la nivel national si regional impreuna cu agentia de publicitate;
-Colaborarea cu mass-media la diferite niveluri initierea de subiecte a care sa pastreze si sa promoveze obiectivele companiei;
-Pregatirea si editarea de de materiale de comunicare diverse pentru a promova politica companiei si a produselor si serviciilor sale (articole, anunturi, continut pentru site-urile web ale bancii, comunicate de presa, discursuri);
-Pregatirea evenimentelor de presa; propune si identifica oportunitati de comunicare cu mass-media centrala si locala;
-Stabileste si intretine o legatura permanenta cu comunicatorii autorizati si responsabilii decomunicaredesemnati pe plan local.
Experienţă profesională:
Project Management:
-Conducerea si gestionarea echipei de proiect, a proceselor complexe pentru atingerea obiectivelor de comunicare, cu beneficii de buget si de calitate;
-Planificarea si implementarea strategiei de comunicare, monitorizarea si evaluarea activitatii cu scopul de a determina viabilitatea / validitatea acesteia;
-Cunostinte avansate de MS Office – Word, Excel, PowerPoint, Outlook.
Profilul candidatului:
-Excelente abilitati de comunicare, inclusiv competente de cercetare, scriere, editare si prezentare;
-Experienta dovedita in gestionarea de proiecte;
-Abilitatea de a lua decizii si de a lucra in echipa;
-Excelente abilitati de analiza, sinteza si furnizare de solutii;
-Abordare creativa si inovatoare a comunicarii / a activitatilor de media relations;
-Orientare catre client, orientare catre rezultate, proactivitate, rezilienta;
-Abilitati de lucru simultan pe mai multe proiecte/activitati;
-Capacitatea de a rezuma si de a simplifica informatii complexe si a le comunica diferitelor grupuri.
- Contract de munca pe perioada nedeterminata;
- Posibilitatea de a vă alătura unei echipe de profesionişti.
BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.
Cu o capitalizare de 3,5 miliarde euro la sfarsitul lunii aprilie 2006, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.