Job expirat
Principalele sarcini si indatoriri:
- Recrutarea, training-ul si coordonarea personalului din subordine
- Supervizarea lucrului in ture si evaluarea performantelor echipei
- Mentinerea unei bune colaborari si comunicari cu celelalte departamente ale hotelului
- Asigurarea standardului de calitate specific hotelului Cismigiu pentru serviciile oferite clientilor
- Solutionarea cerintelor clientilor in mod rapid, eficient si politicos
- Proceseaza rezervarile de grupuri
- Responsabil de buna desfasurarea procesului de facturare/ incasare
- Asigura implementarea politicilor hotelului atat la nivelul echipei cat si al oaspetilor hotelului
- Minim absolvent liceu cu diploma de bacalaureat (preferabil studii superioare in domeniul turismului)
- Experienta : minim 2 ani intr-o pozitie similara
- Limba engleza nivel avansat - cerinta obligatorie, alta limba straina cunoscuta reprezinta avantaj;
- Corectitudine si flexibilitate;
- Foarte bune abilitati de comunicare;
- Persoana energica, responsabila, onesta, motivata, cu spirit de echipa si initiativa;
- Persoana prezentabila, conduita morala exceptionala
Pachet salarial atractiv
operator Hotel Cismigiu