Job expirat
- Interactioneaza cu furnizorii;
- Coordoneaza o echipa de minim 5 persoane;
- Solutioneaza problemele care apar pe linie de achizitii si identifica solutiile optime;
- Efectueaza analize si propune solutii;
- Stapaneste regulamentul de achizitii, identifica riscuri in procesele de achizitie si formuleaza propuneri pentru eficientizarea activitatii, precum si a procedurilor de lucru;
- Participa la conceperea si executia Planului de Achizitii si Investitii;
- Previzioneaza cererile de produse si servicii necesare procesului de productie si activitatilor conexe;
- Monitorizeaza stocurile de materiale necesare procesului de productie;
- Solicita si evalueaza cererile de oferta adresate furnizorilor;
- Deruleaza cercetari de piata pentru a identifica cele mai bune produse, servicii si furnizori in termeni de costuri, calitate si livrari;
- Se constituie intr-o veriga permanenta intre furnizori si directiile/ sucursalele companiei;
- Construieste si mentine relatii bune cu furnizorii;
- Negociaza contracte, verifica modul de derulare a acestora, precum si calitatea serviciilor si produselor achizitionate;
- Proceseaza platile catre clienti;
- Evalueaza licitatii si face recomandari;
- Genereaza rapoarte si informatii statistice;
- Instruieste si supervizeaza activitatea echipei;
- Verifica bugetele de achizitii ale directiilor si sucursalelor companiei;
Cerinte obligatorii:
- Studii superioare, tehnice sau economice, absolvite cu diploma de licenta;
- Experienta de minim cinci ani in proceduri de achizitie la companii cu cifra de afaceri de minim 10 milioane Euro;
- Personalitate dinamica, creativa, capabila sa implementeze proceduri de lucru si sa coordoneze o echipa de minim 5 persoane;
- Abilitati de negociere, precum si de comunicare verbala si scrisa;
- Capacitate de analiza si sinteza, abilitati organizatorice, lucru orientat catre obtinerea de rezultate;
- Reputatie ireprosabila din punct de vedere profesional si personal.
- Limba engleza fluent (scris, vorbit, citit);
- Cunostinte computer (obligatoriu pachetul Office);
- Carnet de conducere categoria B.
Cerinte ce constituie un avantaj:
- Diploma de licenta sau de master in domeniul achizitiilor;
- Experienta in utilizarea de sisteme ERP;
- Experienta dovedita in evaluarea si calificarea furnizorilor – auditul furnizorilor.
Documente necesare pentru depunerea candidaturii:
1. Opis;
2. Curriculum Vitae;
3. Scrisori de recomandare;
4. Declaratie pe propria raspundere privind lipsa antecedentelor penale;
5. Copie dupa actul de identitate;
6. Copie dupa diploma(e) de studii.
Modul de transmitere a dosarului de aplicatie:
Documentele solicitate prin anuntul de recutare vor fi transmise in format electronic, pe adresa de email recrutari@salrom.ro, pana cel tarziu la data de 12.02.2017, ora 24,00.
Prin transmiterea aplicatiei, candidatii isi dau acordul implicit ca datele lor personale sa fie procesate in scopul procedurii de recrutare si selectie, conform dispozitiilor legale. Societatea isi rezerva dreptul de a intervieva numai candidatii selectati. Candidatilor selectati pentru interviu li se pot cere documente suplimentare de natura sa probeze experienta lor sau statutul profesional.
Informatiile de mai sus pot fi regasite si pe site-ul Societatii Nationale a Sarii S.A.: http://www.salrom.ro/recrutari-sns-sediu.php.
Tichete de masa.
Societatea Nationala a Sarii S.A. - Salrom este o societate pe actiuni infiintata in baza Hotararii de Guvern nr.767/21.11.1997 si este singurul producator de sare din Romania.
Societatea Nationala a Sarii a fost infiintata in anul 1997 prin reorganizarea fostei Regii Autonome a Sarii Bucuresti, avand in prezent sapte sucursale in tara: Exploatarea Miniera Ramnicu Valcea si salinele Slanic, Ocna Dej, Ocna Mures, Targu Ocna, Praid si Cacica.
Actiunile companiei sunt detinute in proportie de 51% de catre statul roman prin Ministerul Economiei si 49% de catre Fondul Proprietatea.
Principalele produse ale Salrom sunt sarea (gema, solutie, recristalizata) si calcarul.