13-07-2016 | EXPIRA LA 14-07-2016
Job expirat
Asigura intocmirea si derularea Programului anual de achizitii al societatii;
Verifica modul de realizare a achizitiilor in cadrul sucursalelor;
Asigura intocmirea documentatiilor de atribuire, cu respectarea legislatiei in vigoare;
Urmareste organizarea procedurilor pentru atribuirea contractelor de achizitie produse, servicii, lucrari;
Urmareste si participa la rezolvarea eventualelor neintelegeri precontractuale sau obiectiuni la contract, la negocierile de pret cu furnizorii, conform legislatiei in vigoare;
Planifica si coordonează serviciile administrative: inregistrarea, colectarea si arhivarea informatiilor, distribuirea postei, operatorii de telefonie si receptionistii;
Supervizeaza planificarea amplasamentelor si activitatile de intretinere si curatenie, custodia, paza si protectia, activitatea de protocol.
1. Studii superioare de lunga durata in domeniul tehnic, economic sau juridic, absolvite cu diploma de licenta;
2. Vechime de minim 5 ani in activitatea de achizitii si administrativ;
3. Cunostinte bune de utilizare a calculatorului;
4. Capacitate buna de comunicare si de lucru in echipa;
5. Capacitate de analiza si sinteza;
6. Abilitate / usurinta in redactarea textelor;
7. Calitati personale: gandire analitica, flexibilitate, creativitate, mobilitate, dorinta de perfectionare;
8. Respectarea normelor de conduita necesare lucrului in echipa;
9. Recomandari.
Data limita pentru inscrierea la concurs este 24.06.2016.
Pentru informatii suplimentare, accesati urmatorul link: http://www.salrom.ro/recrutari-sns-sediu.php
Societatea Nationala a Sarii este cel mai mare producator de sare si produse pe baza de sare din Romania.
Este recunoscuta pe plan international, fiind membra a \"Asociatiei Europene a Producatorilor de Sare (EuSalt)\" si a \"Institutului de Cercetari pentri Extractia Sarii in Solutie(SMRI)\".