Sef serviciu – Administrare Date & Salarizare

BRD - Groupe Societe Generale

24-12-2013 | EXPIRA LA 23-01-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

In cadrul unei echipe formate din aproximativ 10 persoane responsabila cu activitatile mai sus mentionate, responsabilitatile principale vor fi:

Activitati operationale:
Defineste obiectivele de performanta operationala pentru echipa
Revizuieste sarcinile primite pentru a se asigura ca totul este clar si gestioneaza activitatile echipei, alocand sarcinile/solicitarile in mod echitabil in randul membrilor echipei, conform competentelor si incarcarii
Gestioneaza necesarul de resurse pe termen scurt si prevede viitoare nevoi de personal pentru echipa
Este responsabil de asigurarea inchiderii tuturor tichetelor din echipa sa sau de escaladarea lor catre persoanele abilitate, conform procedurilor interne si SLA
Actioneaza ca si specialist pe probleme specifice pentru membrii echipei
Se asigura ca activitatile echipei sunt coordonate cu celelalte arii ale CSS (de exemplu Serviciul Administrare, HRIS...), pentru a asigura satisfactia deplina a clientilor
Identifica si coordoneaza punerea in aplicare de actiuni corective, in cazul neatingerii SLA
Identifica si sustine implementarea initiativelor de imbunatatire continua a echipei sale sau a proceselor, procedurilor si instrumentelor de gestiune
Raporteaza catre Directorul de Operatiuni statusul activitatilor, problemele si planurile echipei
Activitati manageriale :
Asigura orientare, coaching si dezvoltarea capacitatilor pentru membrii echipei privind procesele specifice, comunicarea cu clientii, modelul operational CSS RU si alte arii, dupa caz
Masoara si urmareste performanta echipei, pentru a se asigura ca activitatile sunt desfasurate conform nevoilor clientilor si SLA
Ii orienteaza si ii sprijina pe membrii echipei in dezvoltarea lor profesionala
Le ofera membrilor echipei feedback si sprijin pentru a-si imbunatati performanta
Se asigura ca echipa dispune de procesele si procedurile de lucru ce-i permit sa livreze un serviciu calitativ
Promoveaza spiritul de echipa


CERINTE

Studii universitare

Franceza: Avansat
Engleza: Avansat constituie avantaj

Experienta de peste 5 ani in gestionarea echipelor si activitatilor in domeniul resurselor umane, unde ati putut pune in valoare urmatoarele calitati:

Aptitudini de management operational
Empatie, comunicare si spirit de echipa
Capacitate de analiza si sinteza
O buna cunoastere a grupului Societe Generale cat si a activitatilor acestuia
Respectarea procedurilor si orientat catre calitate si relizarea planurilor operationale de formare
Orientare spre servicii si relatii cu clientii
Viziune de ansamblu, spirit analitic si capacitatea de a organiza planuri de actiune
Spirit deschis catre inovatiile pedagogice si tehnologice
O buna gestiune a prioritatilor si resurselor si orientat spre imbunatatirea continua a proceselor


DESCRIEREA FIRMEI

BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.

Cu o capitalizare de 3,5 miliarde euro la sfarsitul lunii aprilie 2006, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.