Sef Tura Call Center Tehnic

Telekom Romania Communications S.A.

11-09-2015 | EXPIRA LA 11-10-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP:

Scopul acestui post este de a monitoriza activitatea operatorilor care fac parte din Compartimentul Premium Helpdesk. Compartimentul desfasoara activitatea de suport tehnic pentru clientii fizici si juridici ai Companiei sau clienti externi, care apeleaza la Servicii Premium, deoarece întâmpină dificultăţi în utilizarea laptopului, calculatorului, a echipamentelor periferice sau a serviciilor livrate de Companie;aplicand cunostintele de specialitate, oferă consultanţă telefonică/de la distanţă in regim de Call Center, in ture si dupa caz, promoveaza si vinde atat proactiv, cat si reactiv Serviciile Companiei. Efectuează acţiunile necesare, în scopul oferirii de suport Inginerilor de sistem IT pentru îndeplinirea obiectivelor calitative şi cantitative stabilite de către Directorul de Divizie.



RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
•Verifică continuu realizarea obiectivelor Inginerilor de Sistem IT şi a indicatorilor cheie de performanţă şi informează corect Şeful de Compartiment;
•Propune metode de îmbunătăţire a modului de lucru, a proceselor şi procedurilor în scopul de a folosi resursele umane şi materiale fără a afecta calitatea serviciilor oferite într-un mod negativ. Se asigură de desfăşurarea activităţii în condiţii optime (de administrare şi de asigurare a logisticii, a mediului în consecinţă);

•Monitorizează în timp real activitatea operatorilor pentru a se asigura de îndeplinirea în totalitate a responsabilităţilor;

•Îşi programează activităţile din aria sa de responsabilităţi în funcţie de priorităţi, se asigură de îndeplinirea în totalitate a îndatoririlor astfel încât criteriile de performanţă alocate să fie îndeplinite;

•Monitorizează apelurile, oferă feedback operatorilor, ia măsurile organizaţionale corespunzătoare pentru asigurarea calităţii serviciilor oferite şi îndeplinirea indicatorilor de performanţă cantitativi şi calitativi;

•Asistă şi oferă suport operatorilor în tratarea situaţiilor sesizate de clienţi;

•Verifică îndeplinirea programului de lucru, respectarea programării pauzelor, folosirea propriului cod de agent,folosirea serverului alocat şi ia toate măsurile necesare, în limita competenţelor, pentru eliminarea oricăror nereguli, astfel asigurând buna desfăşurare a activităţii;

•Înregistrează notificările clienţilor în aplicatiile specifice în cazul în care apar situaţii neprevazute iar traficul depăşeşte resursele alocate;

•Cunoaşte, respectă şi aplică modul de lucru cu aplicaţiile specifice locului de munca;

•Identifică şi înregistrează solicitările clienţilor în conformitate cu procedurile specifice Compartimentului;

•Pregăteşte şi analizează evaluarea echipei de operatori pe care o coordonează, rezolvă orice nemulţumire a clienţilor ce depăşeşte aria de competenţe a operatorilor;

•Verifică orice nemulţumire venită din partea operatorilor din Call Center cu privire la modul de funcţionare al echipamentelor din Call Center, echipamente IT, aplicaţii şi acţionează în confirmitate cu procedurile de lucru , informand seful direct;

•Pregăteşte şi trimite rapoarte zilnice/ săptămânale/ lunare şi atunci când acestea sunt solicitate de către seful direct;

•Contribuie la dezvoltarea competenţelor şi ajută operatorii să-şi îmbunătăţească performanţele;

•Cunoaşte, aplică şi se asigură că operatorii respectă procedurile, regulile şi instrucţiunile interne aflate în vigoare la locul de muncă;

•Mentine confidentialitatea datelor cu caracter profesional.


CERINTE

Absolvent studii superioare (Politehnică, IT, facultate de profil electronic, etc)

Experienţă în muncă:

Un an de experienta relevanta in activitatea de suport pentru produse şi servicii Telekom Romania.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

•Bune cunoştinţe de terminologie tehnică;

•Bune cunoştinţe privind activitatea de lucru;

•Abilităţi de negociere;

•Abilităţi de conducere şi de coaching;

•Folosirea excelentă a protocoalelor de scriere şi comunicare;

•Cunoştinţe foarte bune ale limbii engleze şi române;

•Excelentă cunoaştere a aplicaţiilor MS Office;

•Excelente aptitudini organizatorice şi de comunicare;

•Spirit de echipă, capacitatea de a construi noi echipe;

•Realizarea obiectivelor în limitele de timp specificate;

•Abilitatea de a lucra in conditii de stres;

•Comportament proactiv în ceea ce priveşte Compania şi Departamentul;

•Abilitatea de a lua decizii rapide bazate pe acţiuni;

•Înţelegerea măsurilor şi modelelor operaţionale;

•Disponibilitate pentru deplasarile in interesul serviciului.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.