26-11-2014 | EXPIRA LA 26-12-2014
Job expirat
Pregătirea de specialitate: minim studii medii (bacalaureat), studii superioare in curs;
- Cunoștințe operare PC: Word, Excel;
- Cunoasterea limbii engleze;
- Experiența într-o poziție similară este obligatorie;
- Foarte bune abilitati de negociere si persuasiune.
- Competențe de comunicare și ușurință în stabilirea contactelor cu terții;
- Abilități de convingere și de comunicare eficientă cu diferite tipuri de clienți;
- Capacitate de analiza si sinteza;
- Spirit de echipă;
- Rezistență la stres și flexibilitate.
- Competențe de comunicare și ușurință în stabilirea contactelor cu terții;
- Abilitați de ascultare activă și de negociere;
- Claritate și coerență în exprimarea scrisă și orală;
- Bună memorie a datelor și cifrelor;
- Bună planificare și organizare;
- Atenție distributivă;
- Spirit de echipă;
- Rezistență la stres și flexibilitate.
ATRIBUȚII:
- Preluarea apelurilor din partea clientilor, si solutionarea aspectelor semnalate de catre acestia;
- Initierea de apeluri catre clienti in vederea negocierii conditiilor de plata cu acestia;
- Furnizarea de informatii corecte clientilor si consecintele neachitarii datoriilor;
- Negocierea conditiilor de plata, depunerea celor mai bune eforturi in convingerea clientilor sa isi achite datoriile;
- Gestionarea debitelor intr-o maniera rapida si exacta;
- Monitorizarea și gestiunea portofoliilor de creante alocate;
- Urmarirea acordurilor facute cu debitorii;
- Reprezentarea intereselor Companiei pe parcursul negocierilor cu clientii;
- Raportarea zilnică și/sau săptămânală, după caz.
- Bonusuri lunare in functie de performanta;
- Posibilitate de dezvoltare profesionala intr-o companie internationala;
- Conditii de lucru excelente;
- Posibilități de avansare in cadrul companiei;
- Program de lucru full-time, in ture.
Easy Asset Management este o Institutie Financiara Nebancara fondata in anul 2005, iar in prezent este unul dintre liderii de piata in industria de micro-credite.
Easy Asset Management a dezvoltat cu succes business-ul sau in afara tarii si in 2009, a intrat pe piata din Ucraina sub denumirea de ICredit. In 2011, expansiunea a continuat cu deschiderea birourilor din Romania, urmand Polonia in anul 2013.
Misiunea ICredit este aceea de a construi relatii profesionale, de lunga durata, cu angajatii, clientii si partenerii sai - relatii bazate pe incredere, profesionalism si respect reciproc.
Datorita dezvoltarii foarte rapide si dinamice a organizatiei noastre, in acest moment suntem in cautarea unui nou angajat pentru pozitia Inspector Resurse Umane.