08-05-2015 | EXPIRA LA 07-06-2015
Job expirat
- Managing the entire product line life cycle from strategic planning to tactical activities
- Determine marketing & price strategies to address consumer needs based on market research
- Responsible for reaching qualitative and quantitative performance indicators (sales, margin, return etc)
- Own and drive supplier relationships
- Identify new opportunities for allocated products/brands
- Must know & provide technical information about products in charge
- Develop new ideas based on industry experience
- Contact with potential customers and prospects/distributors
- Ability to communicate with multiple areas of the company (work with marketing communications to define the go-to-market strategy, helping them understand the product positioning, key benefits, and target customer)
- Analyzing potential partner relationships for the products in charge.
- Work with cross functional teams
- Conduct usability tests
- Generate sales leads
- Brings new products to life, maximizes profits in existing products, winds down unsuccessful products
- University degree
- More than 3 years of previous experience in IT market
- Computer skills - Very good knowledge of Microsoft Office Package , Adobe Photoshop is a plus
- Good written and spoken English, German is a plus
- Knowledge about Online Marketing
- Knowledge about the Romanian Retail Market (Online & Offline)
- Strategic and visionary thinking
- Ability to innovate and develop the product portfolio
- Excellent presentation and communication skills
- Negotiation ability
- Proactive
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.