24-01-2013 | EXPIRA LA 23-02-2013
Job expirat
SCOPUL PRINCIPAL AL POSTULUI: tranzactioneaza produse de pasare pe pietele internationale (achizitii si vanzari) astfel incat sa atinga profitul stabilit de companie, asigurand astfel necesarul de carne de pasare pentru pietele din Romania si Cehia.
SARCINI / ACTIVITATI / RESPONSABILITATI:
• Cumpara si vinde produse de pasare conform planificarilor de stocuri facute la nivel de companie; majoritatea produselor de pasare sunt achizitionare de pe pietele din Brazilia si Thailanda si vandute pe piata vest-europeana
• Cumpara produse de pasare pentru companie astfel incat sa aprovizioneaza pietele din Romania si Cehia (unde compania distribuie in mod direct) conform planificarilor de stocuri facute la nivel de companie
• Relationeaza direct cu achizitorii si cumparatorii de produse de pasare de pe pietele de care este responsabil
• Tranzactioneaza licente pentru carne de pasare conform intereselor companiei si respectand reglementarile de pe piata europeana (importurile de carne de pasare pe piata europeana sunt reglementate)
• Raspunde de managementul licentelor pentru carnea de pasare astfel incat sa nu afecteze viitoarele licente si sa asigure cresterea veniturilor din tranzactionarea acestora
• Identifica potentiali furnizori pentru achizitia de carne de pasare de pe pietele alocate
• Mentine o comunicare cat mai buna cu furnizorii pentru a fi la curent cu tenditele pietii, cresterile de pret si orice alt aspect care ar putea imfluenta achizitiile , vanzarile si /sau cota de profit
• Incheie contractele de vanzare-cumparare in conditiile stipulate de regulamentele interne ale companiei si respectand conditiile internationale
• Negociaza si asigura transportul conform conditiilor contractuale astfel incat sa nu afecteze termenele de livrare
• Colaboreaza cu departamentel logistica, supply chain si operatiuni pentru a sigura depozitarea produselor
• Se asigura ca licentele si documentele necesare pentru obtinerea documentelor vamale sunt disponibile pentru a tranzactiona fara intarzieri/ costuri suplimentare
• Participa la optimizarea costurilor de achizitii si vanzare prin:
• Reducerea costurilor de depozitare asigurand o rotatie cat mai rapida a stocurilor
• Identificarea unor alternative de depozitare cu ajutorul colegilor din supply chain si operatiuni
• Identificarea celor mai bune preturi pentru transportul produselor de la depozit catre client
• Face cercetari de piata si utilizeaza instrumente de analiza pentru a identifica: marimea pietelor pe care activeaza sau pe care ar putea active, obiceiurile de consum, principalele canale de distributie, principalii jucatori (importatori, distribuitori etc.)
• Colaboreaza cu echipa de export pentru vanzari incrucisate sau schimb de client pe pietele in care activeaza amele echipe, cu scopul optimizarii costurilor si cresterii profitului
• Utilizeaza bazele de date ale companiei, inclusive CRM pentru a facilita accesul la informatiile referitoare la client si furnizori (astfel incat si celelalte departamente sa beneficieze de informatie)
• Mentine o buna comunicare cu clientii astfel incat sa inteleaga cat mai bine pietele in care acestia actioneaza
• Negociaza conditiile contractuale cu clientii si se asigura de respectarea acestora
• Asigura comunicarea post vanzare cu clientul astfel incat sa mentina o buna relatie comerciala (ex. livrari, plati etc)
• Prezinta situatii actualizate superiorilor si analize periodice referitoare la contractele in desfasurare si noi oportunitati de business.
• experienta in vanzari internationale si contracte cu valori mari
• experienta in trazactionarea de licente de import este un atuu
• abilitati dovedite de negociere
• foarte bune abilittai de comunicrae si relationare, inclusiv experienta dovedida in initiere de noi contacte de afaceri
• spirit organizat, cu foarte mare atentie la detalii
• capacitate de adaptare la diverse medii culturale si flexibilitate
• rezistenta la stress si conditii de lucru dinamice
• spirit de echipa.
Furnizam solutii extinse pentru proiecte de Resurse Umane inca din 2005. Adaptam cu succes noile tendinte in domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Munca noastra include solutii bazate pe analize si experienta, programe de implementare a strategiilor de retentie si motivare personal adaptate fiecarui partener, analize complete ale profilurilor candidatilor, selectia strategiei optime pentru implementarea fiecarui proiect, evaluarea si monitorizarea eficientei solutiilor propuse.
Aceasta se traduce in programe inteligente sustinute prin baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si head-hunting.
Misiune: sa contribuim la indeplinirea obiectivelor partenerilor nostri prin abordarea celui mai important capital al oricarei companii; cel intelectual!