25-08-2015 | EXPIRA LA 24-09-2015
Job expirat
Postul se afla in departamentul de Sourcing, Terminale si CPE.
SCOP: Achizitionarea unui set definit de sub-categorii (necesitand si elaborarea unei strategii de subcategorie/furnizor) în colaborare cu Managerul de Sourcing şi în conformitate cu strategiile privind categoriile globale / locale şi gestionarea proiectelor in relatie cu categoria de achizitii de care este responsabil
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
- Implementează modelele / strategiile de aprovizionare globale şi locale ale subcategoriilor pentru a contribui la sinergiile categoriilor la nivelul grupului DT;
- Contribuie la dezvoltarea sau dezvoltă strategia categoriei pentru care este responsabil şi asigură executarea locală a oricărei strategii privind categoriile globale / locale;
- Organizeaza, implementeaza şi măsoara activităţile de achiziţii strategice locale în conformitate cu strategia categoriei locale / globale şi regulile definite privind colaborarea in cadrul companiei;
- Gestioneaza beneficiarii, in vederea asigurarii implementării strategiei generale de achiziţii precum şi a standardelor globale definite şi îmbunătăţirii continue pentru această categorie;
- Poate fi responsabil şi pentru gestionarea (unui set) de furnizori definiţi;
- Asigura realizarea obiectivelor / Indicatorilor de Performanţă şi îndeplinirea cerinţelor de raportare;
- Co-dezvolta împreună cu managerul său şi factorii de decizie interni relevanti strategiile pentru categoria de achizitii de care este responsabil:
- Participă şi contribuie la dezvoltarea strategiei privind categoriile globale / locale şi a procesului de alinier la strategie;
- Asigura transparența cheltuielilor locale corespunzatoare portofoliului de furnizori și realizeaza estimări privind cererile de achizitii locale (demand plan) împreună cu factorii de decizie interni relevanți;
- Colectează continuu informații / analize de piață pentru a identifica furnizori alternativi, noi dezvoltări și soluții îmbunătățite aparute pe piata, modificari ale structurii de preț in scopul luarii unor măsuri de îmbunătățire a activitatilor de achizitii corespunzatoare categoriei;
- Asigură calitatea, acoperirea și dezvoltarea consistentă a strategiilor subcategoriei locale (luând în calcul strategiile subcategoriei globale) și asigură implementarea acestora;
- Asigură aplicarea celor mai performante metode și instrumente (de ex. Demand Planning, Demand Shaping, Design-to-Cost, Total Cost of Ownership);
- Identifica nivelurile de reducere și optimizare a costurilor pentru subcategoriile definite și analiza nivelurilor de optimizare privind cererile de achizitii și specificațiile corespunzatoare (Demand Shaping);
- Acționează în calitate de contestator / nivel de escaladare către factorii de decizie interni în timpul procesului de dezvoltare a strategiei privind categoria de achizitii;
- Identifica modalitati de reducere a costurilor locale și pârghii de optimizare pentru categoria de achizitii și analizează activ nivelurile de optimizare a cererilor de achizitii locale și specificațiile aferente;
- Gestioneaza managementul furnizorilor:
- Implementeaza managementul furnizorilor interni pentru subcategoriile definite, în colaborare cu Managerii pentru Furnizori Globali (daca e cazul);
- Monitorizează și evaluează performanța furnizorilor, colectează feedback de la clientii interni;
- Dezvolta activ furnizorii locali.
- Deruleaza activitati de Sourcing;
- Cauta şi gestioneaza o relaţie apropiata cu managerii beneficiari ai subcategoriilor de achizitii din cadrul Telekom Romania Group (TRG) şi înţelege necesităţile de aprovizionare relevante, realizeaza proiecţii privind cererea şi obţine / clarifica specificaţiile/ cerinţele pentru produsele achiziţionate; consulta beneficiarii in ceea ce priveste structurile de piaţă ale categoriei şi asimileaza noutăţile din domeniu:
Studii:
- Master sau licenţă în Economie sau Inginerie.
Experienţă profesională:
- Cel putin 3 ani de experienta in domeniul achizitiilor, experienta suplimentara reprezinta un avantaj;
- Experienta judiciara reprezinta un avantaj.
Cunostinte si abilitati:
- Gandire strategica;
- Abilitati de negociere excelente;
- Limba engleza: Fluenta in limba engleza scrisa si vorbita;
- Cunostinte extinse cu privire la piata subcategoriei relevate si tehnologiile relevate (tendinte);
- Cunostinte bune de utilizare a calculatorului (Windows, Office).
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.