SPECIALIST ACHIZIȚII

ALTFACTOR

30-04-2012 | EXPIRA LA 02-05-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

ALTFACTOR angajează un Specialist în Achiziții cu experiență practică substanțială în domeniu, pentru pregătirea și derularea achizițiilor organizate de către firmă sau la care firma intenționează să participe.

Candidatul ideal este specializat în organizarea și derularea procedurilor de achiziții publice și are experiență specifică în domeniul achizitiilor organizate în proiecte finantate din Fonduri Structurale în cadrul diferitelor Programe Operaționale Sectoriale.

Cautăm un specialist cu experiență în lucrul efectiv în domeniul achiziţiilor publice, care stăpânește mecanismele instituționale și procedurale aferente derulării acestora (validări, proceduri de control, contestații, etc). Trebuie să cunoască prevederile legale în domeniu la zi. și să fi lucrat efectiv cu Sistemul electronic de achiziții publice și cu soluții software de monitoriare a oportunităților din domeniu.

Candidatul ideal are experiență în industria IT sau în domeniul consultanței în derularea de proiecte cu finanțare europeana. E necesar să aibă o bună capacitate de comunicare și negociere și experiență în lucrul în echipe multidisciplinare.


Responsabilități principale:

- pregatește documentațiile necesare pentru participarea companiei în cadrul procedurilor de achiziții publice și coordonează procesul de colectare a datelor, formularelor și documentațiilor necesare
- pregătește și derulează procedurile de achiziții organizate de către firmă și gestionează procedura în toate aspectele ei
- oferă consultanță în cadrul firmei cu privire la achizițiile publice
- monitorizează și documentează procedurile de achiziții care pot prezenta interes comercial pentru companie
- actualizeaza documentația și informațiile legale cu privire la regimul achizițiilor


CERINTE

- absolvent de studii superioare în domeniul IT, Știinte juridice, Economie; specializare în domeniul achizitiilor publice
- experiență de minim minim 3 ani într-o pozitie de expert achiziții; experiența în firme din domeniul IT este un avantaj
- experiență în derularea procedurilor de achiziții publice în cadrul unor proiecte cu finanțare din Fonduri Structurale
- cunoștințe temeinice de legilație / norme de organizare privind procedurile de achiziții publice, regimul achizițiilor în proiectele finanțate în cadrul diferitelor Programe Operaționale Sectoriale
- competențe bune de operare PC (suita Office)
- competențe de operare cu soluții software specifice (SEAP, monitorizarea achizițiilor publice)
- minuțiozitate și rigoare în activitate
- capacitatea de a face față cu succes schimbărilor


BENEFICII OFERITE

- pachet salarial negociat la interviu;
- mediu de lucru tânăr și profesionist;
- posibilitatea construirii unei cariere;
- posibilitatea relocării în Galați.


Activitatea se desfășoară la sediul firmei din Galați, Str. Portului nr. 23, Parcul pentru Tehnologia Informației.

Doar persoanele selectate vor fi contactate. Informații suplimentare puteți găsi pe site-ul: www.cariere.altfactor.ro


DESCRIEREA FIRMEI

ALTFACTOR dezvoltă soluţii integrate de e-learning bazate pe materiale de studiu interactive, soluții moderne de management al conținutului, aplicații web de nouă generație și un model de instruire eficient.

Compania şi-a construit un portofoliu bogat de produse și servicii care include peste 5.000 de ore de curs în format multimedia pe tematici diverse, alături de o suită de solutii moderne de instruire on-line. Produsele ALTFACTOR sunt utilizate în școli și licee din întreaga țară, în instituții publice și companii.

ALTFACTOR participă în numeroase proiecte care vizează aplicaţii ale învăţării asistate de calculator în diferite domenii de activitate. Compania are experiență în managementul și implementarea proiectelor finanțate atât din Fonduri Structurale, cât și în din alte surse de finanțare gestionate de Comisia Europeană, având în portofoliu proiecte de referință în e learning.