Job expirat
- Intocmirea si transmiterea comenzilor catre furnizorii de marfa alocati.
- Urmareste procesul de achizitie de la lansarea comenzilor pana la finalizare, conform detaliilor tehnice si economice.
- Gestionarea distributiei stocului de marfa intre depozitele companiei.
- Asigura mentinerea nivelului optim de stocuri pentru produsele din portofoliul companiei.
- Gestionarea campaniilor si a ofertelor de achizitii.
- Este responsabil cu actualizarea nomenclatoarelor sistemului informatic (produse, preturi, furnizori).
- Intocmeste si furnizeaza in termen rapoartele pe baza carora se evalueaza rezultatele departamentului Achizitii pe categoria de produse pentru care este responsabil.
- Este responsabil cu aplicarea si respectarea procedurilor/deciziilor aferente departamentului Achizitii.
- Experienta minim 3 ani intr-un post similar (preferabil, in domeniul farmaceutic).
- Studii superioare economice-comert exterior constituie avantaj.
- Cunostinte foarte bune operare PC (Microsoft Office);
- Limba engleza-nivel avansat.
- Excelente abilitati de comunicare si negociere.
- Abilitati de analiza si planificare.
- Perseverenta si abilitate de a respecta termenele.
In anul 1991, odata cu aparitia primelor farmacii particulare, a aparut si necesitatea distributiei produselor specifica catre acestea. Astfel, apare compania FILDAS, care in timp a devenit una dintre cele mai importante companii de import si distributie a produselor farmaceutice si dermatocosmetice de pe piata romaneasca, avand ca scop principal imbunatatirea sistemului de distributie a medicamentelor catre farmacii, spitale si alte tipuri de clienti, prin cele 14 depozite – cel mai mare numar de depozite detinute de un distribuitor de profil din Romania.
Fildas Trading este una dintre cele mai importante companii de import si distributie medicamente de pe piata romaneasca si a cincea cea mai mare companie antreprenoriala autohtona, avand ca scop promovarea sanatatii in Romania, prin contributia permanenta la imbunatatirea sistemului de sanatate, prin calitatea superioara a serviciilor oferite, prin inovatie si diferentiere pe o piata puternic concurentiala.
Pentru Fildas Trading, capitalul uman este cel mai important element in sustinerea si dezvoltarea companiei, de aceea considera angajatul bunul cel mai de pret in realizarea dezideratelor sale.
Pentru mai multe detalii referitoare la valorile, specificul si evolutia companiei, va rugam sa vizitati www.fildas.ro.