Job expirat
- planificarea intocmirii documentatiilor de atribuire in functie de prioritate si importanta;
- elaborarea documentatiilor de achizitie publica (strategie de contractare, fisa de date, caiet de sarcini, formulare, model de contract);
- evaluarea ofertelor depuse in cadrul procedurilor de achizitie derulate, intocmirea documentelor aferente procesului de evaluare si a dosarului procedurii;
- coordonarea achizitiilor directe electronice, in functie de nivelul de pret cerut de client si in functie de rentabilitatea achizitiei;
- intocmirea contractelor cu furnizorii de la care urmeaza sa se achizitioneze;
- transmiterea comenzilor catre furnizori in baza contractelor incheiate;
- obtinerea facturilor emise de catre furnizori pentru produsele comandate si transferarea acestora catre Contabilitate si Gestiune pentru a fi introduse in sistem.
- experienta in domeniul achizitiilor publice, preferabil in achizitiile derulate in domeniul medical;
- experienta specifica in elaborarea si evaluarea documentatiilor aferente acordurilor cadru, constituie avantaj;
- curs Expert Achizitii publice constituie avantaj.
- studii superioare finalizate;
- cunostinte operare PC (MS Office);
- cunostinte lb. engleza.
Sanador este o companie cu capital 100% romanesc, care furnizeaza intreaga gama de servicii medicale.
Infiintata in 2001 Sanador a avut o dezvoltare continua, exclusiv organica, fara nici o achizitie.
In anul 2011 Sanador a inaugurat cel mai mare spital privat generalist din Romania, cu 413 paturi si 10 sali de operatie, avand una dintre cele mai performante sectii de terapie intensiva adulti si neonatologie.
In tot acest timp, Sanador a atras unii dintre cei mai performanti medici si personal mediu de inalt profesionalism, reusind sa atinga performante deosebite, chiar si premiere medicale in Romania. Mizand foarte mult pe resursa umana, Sanador a dezvoltat permanent procesul de recrutare, atragand oameni care sa se simta mandri ca fac parte din aceasta companie.