Job expirat
Participa la coordonarea proceselor de corectare si actualizare a datelor despre clienti;
Desfasoara activitati de prevenire a inserarii de noi date incomplete sau incorecte;
Monitorizeaza respectarea standardelor de calitate a datelor despre clienti;
Verifica respectarea normelor interne cu privire la calitatea datelor;
Participa activ la proiectele bancii
Contract pe perioada determinata de 6 luni, cu posibilitate de prelungire.
Studii superioare finalizate;
Persoana deschisa si sociabila, orientata spre calitate si rezultate;
Orientata spre calitate si rezultate, responsabila;
Abilitati de organizare si lucru in conditii de stres;
Spirit de echipa, perseverenta;
Buna cunoastere a stardardelor de calitate a serviciilor aplicabile.
Volksbank Romania, detinuta de Volksbank International (subsidiara a Osterreichische Volksbanken – Aktiengessellschaft -OVAG)), a devenit operationala pe data de 8 mai 2000. In buna traditie a bancii austriece pe care o reprezinta, Volksbank Romania si-a indreptat inca de la inceput atentia spre nevoile si interesele persoanelor fizice si intreprinderilor mici si mijlocii oferind produse si servicii de calitate.
“Increderea ne uneste” – sloganul grupului – reflecta parteneriatul pe care se bazeaza banca noastra in relatia cu clientii