Job expirat
Contribuie la implementarea strategiei de canal; asigura monitorizarea rezultatelor obtinute in campaniile proactive; in urma analizei sugereaza modalitati de imbunatatire a procesului;
Dezvolta si imbunatateste un sistem de management al contactarii clientilor, cu scopul de a mentine satisfactia clientului si de a pastra eficienta canalelor de vanzare prin evitarea suprapunerii actiunilor diferitelor echipe de vanzari;
Contribuie la dezvoltarea unui set de informatii (Sales Channel KIT) la nivel de fiecare canal cu scopul de a defini strategia de vanzare;
Sustine prin actiunile sale corelarea proceselor de vanzare cu actiunile de retentie cu scopul de a imbunatati procesele de deconectare voluntara si a reduce numarul de deconectari;
Contribuie la dezvoltarea Costului de achizitie pe canal si produs cu scopul de a eficientiza din punct de vedere financiar activitatea de vanzare;
Are ca responsabilitate producerea rapoartelor de comisionare pentru canalele de vanzari si optimizarea costului versus calitatea vanzarii;
Monitorizeaza indeplinirea indicatorilor de performanta la nivel de canal de vanzare; ia masuri de corectie atunci cand este necesar;
Dezvolta rapoarte si analize referitoare la activitatea de vanzare si retentie;
Dezvolta rapoarte si analize necesare echipei de Mangement;
Face recomandari in urma analizelor produse si se asigura ca ele se implementeaza.
Minimum 1 an de experienta intr-o pozitie similara sau ca reprezentant vanzari;
Studii universitare finalizate sau in curs de derulare;
Foarte buna cunoastere a limbii engleze;
Foarte bune abilitati de lucru cu PC;
Abilitati analitice foarte bune;
Abilitati de procesare date;
Bune abilitati de comunicare; flexibil; deschis la sugestii, optimist;
Demonstreaza capacitatea de initiativa, proactivitate si dorinta constanta de a isi imbunatati performantele.
UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.