Job expirat
Sustinerea de analize financiare si operationale conform procedurilor si obiectevelor companiei: zilnice, saptamanale, lunare;
· Monitorizarea si analiza zilnica si saptamanala a rezultatelor cantitative si calitative, pentru fiecare agentie de colectare cu care se deruleaza actiuni curente de colectare;
· Follow-up pentru activitatile asignate;
· Comunicarea eficienta cu alte departament si cu clientii externi, in vederea atingerii obiectivelor departamentului;
· Responsabil de instruirea clientilor in legatura cu ciclurile de facturare, scadente de plata, inregistrarile de pe facturi si metodele de plata;
· Se asigura de pastrarea confidentialitatii informatiilor, din interiorul companiei, cu care intra in contact.
· Studii superioare;
· Cunoasterea limbii engleze, vorbit si scris, cel putin la nivel medium;
· Foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul: Excel, Access, Power Point, Word, etc;
· Minim 6 luni experienta pe o pozitie similara;
· Experienta in activitatea de colectare debite reprezinta un avantaj;
· Orientare catre client si rezultate;
· Organizare, Planificare si Time Management;
· Integritate si incredere
Contract perioada determinata de 1 an.
UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.