Specialist Colectare - Compartiment Colectare Debite

ROMTELECOM

26-10-2011 | EXPIRA LA 25-11-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Stabileste si mentine contacte cu clientii interni si externi in scopul de a recupera sumele restante;
• Efectueaza telefonic activitatile de colectare solicitate pentru fiecare cont din portofoliul de clienti alocat conform procedurilor de colectare;
• Negociaza termene de plata in scopul colectarii sumelor restante si a evitarii deconectarilor pentru neplata;
• Gestioneaza portofoliul de clienti (monitorizarea promisiunilor de plata);
• Adauga/modifica informatiile demografice in conturile clientilor in cazurile justificate conform procedurilor in vigoare;
• Asigura feedback privind procesul de colectare in vederea imbunatatirii procedurilor de lucru;
• Ofera feedback departamentelor/directiilor cu care colaboreaza;
• Preia apelurile de la clienti si le asigura suportul necesar;
• Identifica si raporteaza cazurile de frauda;
• Cautare de numere de contact alternative;
• Verificarea rapoartelor de feedback pentru actiunile de retea;
• Prioritizarea suspendarilor in caz de erori;
• Verificarea rapoartelor de feedback pentru notificari;
• Alte activitati de support;
• Verificarea listelor de feedback primite de la outsource;
• Prioritizarea conturilor ce vor fi lucrate in fiecare coada in parte;
• Restrictii si erori platforme notificari.

Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


CERINTE

• Studii superioare;
• Cel putin 1 ani experienta intr-o pozitie similara;
• Capacitate analitica;
• Atentie la detalii;
• Capacitatea de lucru sub presiune si cu termene stranse;
• Cunostiinte Excel, Word;
• Cunostiinte de limba engleza;
• Spirit de echipa;
• Foarte buna orientare catre client;
• Atitudine de asumare a responsabilitatii.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...