Job expirat
•Este responsabil de recuperarea debitelor restante pe portofoliul alocat.
•Respecta tehnicile si standardele de calitate stabilite, in vederea atingerii obiectivelor specifice.
•Informeaza clientii in legatura cu ciclurile de facturare, scadentele de plata, inregistrarile de pe facturi si metodele de plata.
•Identifica si propune solutii de achitare a platilor restante.
•Prelucreaza reclamatiile clientilor de o maniera politicoasa si profesionala, pentru a solutiona toate situatiile din sfera sa de competenta.
•Comunica cu alte departamente in vederea transmiterii reclamatiilor sau cererilor clientilor care nu pot fi rezolvate in departamentul Collection si coopereaza cu reprezentantii acestor departamente pentru solutionarea lor.
•Initiaza propuneri de optimizare a activitatii specifice de collection.
•Experienta relevanta de minim 6 luni intr-o pozitie similara - reprezinta un avantaj.
•Foarte bune abilitati de comunicare.
•Capacitate dezvoltata de ascultare activa.
•Integritate si dedicare; deschidere si onestitate.
•Spirit de initiativa, proactivitate; dorinta de perfectionare continua.
•Orientare catre rezultate; eficienta; rezolvarea problemelor si depasirea obstacolelor ce apar.
•Spirit de echipa.
•Punctualitate.
•Cunoasterea limbii engleze - cel putin la nivel mediu.
•Abilitati de lucru cu calculatorul; Microsoft Office.
Postul este pe o perioadat determinata de 12 luni, cu posibilitatea de prelungire!
UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.