Job expirat
• Recupereaza debitele restante, aplicand tehnicile si standardele de calitate stabilite, in vederea atingerii obiectivelor departamentale;
• Instruieste clientii in legatura cu ciclurile de facturare, scadentele de plata, inregistrarile de pe facturi si metodele de plata. Propunerea de variante de achitare a restantelor si mentinerea standardului de calitate;
• Prelucreaza reclamatiile clientilor de o maniera politicoasa si profesionala, pentru a solutiona toate situatiile din sfera sa de competenta;
• Comunica cu alte departamente in vederea transmiterii reclamatiilor sau cererilor clientilor care nu pot fi rezolvate in departamentul Collection si coopereaza cu reprezentantii acestor departamente pentru solutionarea lor;
• Tine evidenta interactiunilor sale cu clientul, pentru o mai buna satisfacere a cerintelor acestuia cu ocazia potentialelor interventii viitoare;
• Se ocupa de clientii care doresc sa rezilieze contractul de abonat gasind modalitati de a-i convinge sa ramana in continuare clientii companiei;
• Minim 6 luni experienta anterioara pe o pozitie similara
• Experienta in activitatea de colectare debite reprezinta un avantaj
• Cunoasterea limbii engleze vorbite si scrise cel putin la nivel mediu;
• Foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul : Word, Excel, Power Point etc.;
• Cunostinte de comunicare profesionala reprezinta un avantaj
• Spirit de initiativa, proactivitate; dorinta de perfectionare continua;
• Orientare catre rezultate; eficienta; rezolvarea problemelor si depasirea obstacolelor ce apar;
• Nivel ridicat de atentie si concentrare, abilitati multiple, capacitate de a gestiona mai multe activitati in acelasi timp;
• Interes pentru maxima satisfactie a clientilor externi si interni ( orientare client);
UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.