13-11-2015 | EXPIRA LA 13-12-2015
Job expirat
SCOP: Recupereaza sumele restante datorate de clienţi, conform termenelor si procedurilor in vigoare, actionand politicos si eficient cu scopul de a asigura o rata cat mai mica de sume nerecuperate si clienti deconectati.
Responsabilităţi:
• Stabileste si mentine contacte cu clientii interni si externi in scopul de a recupera sumele restante;
• Efectueaza telefonic activitatile de colectare solicitate pentru fiecare cont din portofoliul de clienti alocat conform procedurilor de colectare;
• Negociaza termene de plata in scopul colectarii sumelor restante si a evitarii deconectarilor pentru neplata in concordanta cu termenele si procedurile departamentale;
• Gestioneaza portofoliul de clienti (monitorizarea promisiunilor de plata);
• Asigura feedback Supervizorului Colectare Debite Business Romania, privind procesul de colectare in vederea imbunatatirii procedurilor de lucru si deasemenea, tuturor departamentelor/directiilor cu care colaboreaza;
• Verificarea listelor de feedback primite de la call centerele externe cu scopul de a identifica si trata situatiile speciale mentionate de clienti (ex. nefunctionarea serviciilor, contestatii factura
Studii:
Studii medii; studiile superioare reprezintă un avantaj.
Experienţa în muncă:
Cel putin 1 an experienta intr-o pozitie similara.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
• Bune cunostinte Excel, Word;
• Bune cunostinte de limba engleza;
• Capacitate de analiza;
• Atentie la detalii;
• Capacitatea de lucru sub presiune si cu termene stranse;
• Spirit de echipa;
• Foarte buna orientare catre client;
• Foarte bune abilitati de planificare si organizare;
• Atitudine de asumare a responsabilitatii.
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.