25-02-2015 | EXPIRA LA 27-03-2015
Job expirat
SCOP:
Dezvolta si, dupa aprobarea superiorului direct, implementeaza actiunile de publicitate aferente segmentului comercial rezidential, cu scopul cresterii notorietatii produselor/ serviciilor fixe si mobile, in acord cu strategia generala de comunicare a companiei.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
Realizeaza analize, rapoarte si prezentari despre activitatea competitiei in colaborare cu celelalte structuri organizatorice, in timpul agreat, propune solutii de comunicare inovative pentru actiunile promotionale, articole, comunicate de presa, reclame publicitare, etc. pentru a contracara efectul actiunilor competitive pentru dezvoltarea marcilor companiei si cresterea notorietatii ofertelor;
Gaseste, evalueaza si propune noi solutii de comunicare si productie in concordanta cu tendintele specifice de piata;
Asigura implementarea (la timp si la calitatea asteptata) si dezvoltarea tuturor componentelor din mixul de comunicare al campaniilor desfasurate, in vederea atingerii obiectivelor;
Colaboreaza cu clientii interni din structurile beneficiare ale actiunilor de comunicare pentru dezvoltarea si implementarea actiunilor de comunicare pe care acestia le solicita in briefurile trimise catre Departamentul Comunicare Segment Rezidential;
Colaboreaza cu agentii de publicitate pentru dezvoltarea si implementarea actiunilor de publicitate ale companiei in concordanta cu strategia si planurile de comunicare, concentrand toate eforturile si resursele catre atingerea obiectivelor de marketing;
Redacteaza (la timp si la calitatea asteptata) briefuri de comunicare si le trimite agentiei, pe baza cerintelor exprimate in briefuri de catre clientii interni, asigurandu-se ca obiectivele actiunilor sunt clar formulate si ca toate informatiile necesare agentiei pentru dezvoltatea campaniilor au fost incluse in brief; stabileste clar directia de urmat in executia acestora, rezultatele asteptate, asigura suportul necesar, feedback de calitate pentru implentarea corecta, la standardele solicitate a proiectelor de care este responsabil;
Se asigura ca toate actiunile dezvoltate respecta pozitionarea de marca si identitatea vizuala a companiei si implementeaza corect standardele de comunicare si identitate de brand agreate in toate campanile de comunicare in concordanta cu platforma si valorile Companiei;
Implementeaza activitati promotionale in limita bugetului stabilit pentru a creste gradul de cunoastere catre client a produselor companiei si evaluaeaza permanent impactul acestora pe piata comparandu-l cu obiectivele propuse ale promotiei;
Agreeaza si aproba activitatile de comunicare cu toti responsabilii de proiect in timp util;
Este responsabil ca toate actiunile de comunicare pe care le dezvolta si implementeaza sa cuprinda informatii clare, corecte si complete si sa fie livrate la termen;
Anticipeaza si propune solutii de depasire a obstacolelor ce pot bloca implentarea proiectelor in timp util, fara a compromite termenele sau standardele agreate;
Asista la proiectarea, lansarea si actualizarea permanenta a site-ului companiei pentru a promova eficient produsele si serviciile companiei;
Contribuie la evaluarea si selectarea celui mai potrivit pachet media pentru a educa consumatorii, a creste gradul de cunoastere catre client si a promova produsele si serviciile companiei, in concordanta cu strategia de comunicare, cu obiectivele comerciale si in limitele bugetului alocat;
Dezvolta si distribuie, prin canalele media potrivite, comunicate pentru a promova produsele si imaginea companiei
Studii:
Studii superioare in domeniul Comunicare, Marketing, Media;
Experienţa în muncă:
Minim 2 ani de experienta in domeniul marketingului;
Cunostiintele si/sau experienta dobandite in companii ce au ca obiect de activitate comunicarea online constituie un avantaj.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Cunostinte de marketing si publicitate - nivel mediu;
Abilitati excelente de planificare si organizare;
Abilitati excelente de comunicare orala si in scris;
Orientare puternica catre rezultate si client;
Foarte bune abilitati de comunicare;
Flexibilitate;
Gandire analitica;
Capacitatea de a schimba si de a gandi rapid reviziile de structura si proces;
Spirit de initiative;
Capacitatea de a lucra in conditii de stres;
Limba engleza – nivel avansat;
Bune cunostinte de Microsoft Office.
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.