Job expirat
SCOP:
Reprezintă segmentul B2B în diverse proiecte şi coordonează sub-proiecte din aria de vanzari, participa la realizarea proiectelor din aria sa de responsabilitate, asigurandu-se de implementarea la termen a sarcinilor de care raspunde.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
- Participa la elaborarea si imbunatatirea proceselor, procedurilor si instructiunilor de lucru aferente canalelor de vanzari;
- Elaboreaza cerinte de business pentru modificari de aplicatii IT necesare finalizarii obiectivelor din cadrul proiectelor/ proceselor in care este implicat;
- Reprezintă segmentul B2B în diverse proiecte şi coordonează sub-proiecte;
- Asigură implementarea la termen a sarcinilor de care raspunde în proiectele în care este implicat;
- Identifică riscuri/probleme care pot sa apara in atingerea obiectivelor proiectului, elaborează şi implementează planuri de acţiune pentru reducerea/eliminarea acestora;
- Oferă informaţii şi consultanţă în probleme de reproiectare a proceselor şi procedurilor interne pentru eficientizarea acestora, sprijinind astfel obiectivele companiei;
- Pregăteşte şi comunică materialele de instruire pentru utilizatorii finali pentru a-i susţine în activităţile pe care aceştia le desfăşoară;
- Contribuie la mentinerea, dezvoltarea si imbunatatirea continua a Sistemului de Management Integrat in conformitate cu cerintele standardelor SR EN ISO 9001/2008, SR EN ISO 1400/2005 si SR OHSAS 18001/2008;
- Cunoaşte şi respectă prevederile legii 506 din 2004 - Lege privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice şi ale Legii 677 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi liberă circulaţie a acestor date.
Studii:
- Studii superioare
Experienţă în muncă:
- Experienţă de minim 3 ani într-unul din domeniile: Telecomunicaţii (IT/Comercial/Facturare);
- Experienta in elaborare de proceduri si procese operationale;
- Participare in echipe de proiect
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
- Capacitate de analiza si sinteza ;
- Orientare către rezultate;
- Angajament;
- Orientare către client, impact, influenţă, rezistenţă la stres;
- Foarte bune abilităţi de comunicare ;Tenacitate de a urmări implementarea proiectelor, abilităţi de lucru în echipă;
- Abilitati de lucru in echipa;
- Abilitati PC – bune cunoştinţe de Word, Excel, Power Point, Visio, Access, Fox Pro, PLSQL, Microsoft Project.
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.