08-10-2014 | EXPIRA LA 07-11-2014
Job expirat
SCOP: Dezvoltă şi monitorizează campanii de outbound (cross-sell, up-sell, best fit, retentive proactive, survey) prin intermediul Call centerelor apartinand tertilor, in vederea reducerii ratei de deconectare si a cresterii veniturilor
RESPONSABILITATI PRINCIPALE:
Lansează, organizează şi monitorizează campanii de outbound si/sau procesul de retentie proactiva/ reactiva pe baza de clienţi existentă (fix si mobil);
Identifică segmentul de clienţi tinta în campanii in scopul targetarii acestora in vederea cresterii veniturilor si/ sau a scaderii ratei de deconectare
Identifică resurse interne şi externe pentru efectuarea campaniilor de outbound astfel incat acestea sa fie implementate in timpi reali si la eficenta asteptata;
Monitorizează şi evaluează campaniile de outbound avand in vedere perfectionarea viitoarelor campanii (analize de churn& ARPU la 3/ 6 luni de la terminarea campaniilor)
Analiza si verificare a rapoartelor primite de la call centerul extern pentru fiecare campanie desfasurata cu scopul unei monitorizari atente in vederea unei bune desfasurari a campaniilor de outbound
Crează şi personalizează rapoarte/ prezentări specifice pe canal/ segment;
Analizează rezultatele campaniilor si sintetizeaza informatia referitoare la impactul campaniilor de outbound asupra deconectărilor şi asupra valorii facturii in prezentări catre top management;
Evaluează eficienţa/ rata de succes a fiecărei campanii de outbound si propune noi campanii avand in vedere analiza cost-beneficiu;
Analizează feed-back-ul din canalele de vanzari referitoare la rezultatele campaniilor, motivele de deconectare si pe baza feedback-ului propune solutii de imbunatatire a rezultatelor
Execută analize recurente;
Analizează solicitările de analize de date şi întocmeşte CR-uri şi BR-uri în vederea obţinerii pachetelor de date de la IT;
Creează şi administrează seturile de date pentru campanile de outbound, evaluează rezultatele campaniilor şi analizează rezultatele, gestioneaza erori si identifica solutii pentru rezolvarea lor;
Dezvoltă rapoarte pe baza pachetelor de date solicitate către IT sau a query-urilor executate pe mediile de date puse la dispoziţie, actualizează statisticile & rapoartele curente, sintetizeaza informatia in analize centralizate, grafice, prezentări;
Monitorizeaza procesul de retentie reactiva, realizeaza cerinte pentru modificarea modulului de retentie, da feedback colegilor de la managementul produsului pe ofertele de retentie
Creeaza solicitări pentru dezvoltări de noi funcţionalităţi în aplicaţiile IT şi dezvoltă cerinţe pentru noile aplicaţii;
Analizează procesele din interiorul diviziei şi cele în relaţie cu alte structuri şi propune optimizarea acestora;
Concepe şi actualizează documentaţia cu privire la BR-uri şi oferă suport către echipele de dezvoltare IT.
Studii:
• Studii universitare, finalizate cu diplomă de licenţă în unul din domeniile Marketing/ Business/ Economie.
Experienţa în muncă:
• Experienţă relevantă în telesales, activităţi de analiză şi raportare;
• Experienţă minim 2 ani într-un post similar (experienţă în activitatea de call-center e un plus);
• Experienţă în crearea, implementarea şi administrarea eficientă a sistemelor de raportare.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
• Cunoştinţe de MS Office (Word, Excel , Access, PowerPoint, Outlook);
• Abilităţi de comunicare şi prezentare;
• Orientare spre detalii, bine organizat şi eficient în condiţii de stres;
• Capacitate de a transpune datele în analize complexe şi în recomandări aplicabile;
• Capacitatea de a livra rezultate în termen;
• Abilităţi analitice, înţelegerea situaţiilor şi a problematicii, capacitate de urmărire şi identificare a problemelor. Capacitate de identificare şi generalizare a situaţiilor similare;
• Ierarhizarea priorităţilor;
• Managementul mai multor task-uri simultan;
• Abilitate de lucru atât individual cât şi în echipă;
• Orientare spre rezultate;
• Aptitudini organizatorice;
• Engleză – nivel foarte bun.
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.