Job expirat
Responsabil pentru implementarea si executarea strategiei digitale pentru a maximiza cererea si pentru a asigura cea mai mare eficacitate in ceea ce priveste prezența digitala a categoriilor de produse ale companiei, precum si a campaniilor de promovare online si Social Media;
• Responsabilitatile includ activitati de marketing digital, programe de cautare, media platita, social media si sindicalizare de continut;
• Aplica analize pentru o mai buna tinta, retarget și generare de lead-uri;
• Analiza rezultatelor campaniilor in termeni de afinitate, de a organiza grupuri si de a maximiza campaniile de promovare folosind platforma CRM sau B2B;
• Planifica si implementeaza campanii media digitale, analiza eficienței campaniei, valorile și tabloul de bord prin utilizarea de analiza de web si instrumente interne pentru a intelege comportamentul utilizatorului si de a face recomandari pentru a spori rentabilitatea investitiei;
• Orientare cu privire la strategia de implementare a campaniilor web si planul de executie in on-line pentru campanii offlin;
• Recomandari de actiuni pentru tactici digitale pentru a imbunatati rezultatele globale in ceea ce priveste randamentul organic si implicarea clientilor;
• Evaluarea tehnologiilor emergente. Asigurarea conducerii gandirii si perspectivei spre adoptare catre partile interesate acolo unde este cazul;
• Brainstorming strategii de crestere noi si creative si sa participe la reuniuni de marketing mai largi si sesiuni de strategie;
• Sa fie la curent cu tehnici de cautare, medii sociale și tendințe mobile și inovații.
Rolul postului: implicarea in implementarea strategiilor de online marketing si de dezvoltare a brandului, in dezvoltarea mediilor online (social media, website, aplicatii) si in imbunatatirea performantei acestora (SEO, SEM, PPC).
Abilitati necesare:
• Experienta in a gestiona bugete, raportare saptamanala si lunara, pentru a crea puncte de referinta pentru reactie rapida la realitatile pietei;
• 2 ani experienta de gestionare a canalelor media digitale;
• Abilitati exceptionale de gestionare, prezentare, relatii interpersonale si abilitati de dezvoltare continut scris;
• Abilitati de management de proiect;
• Abilitatea de a înțelege ceea ce conduce traficul web si modul in care aceasta se refera la traseul cumparatorilor si a clientilor;
• Familiarizarea cu tehnologia, cum ar fi, Magento este un plus;
• Intelegerea disciplinelor de baza de marketing digital: SEO, SEM, PPC, Digital Analytics.
COMPANY DESCRIPTION:
HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala.