Specialist Facility Management - Enel Romania

HUMANGEST GROUP

25-05-2016 | EXPIRA LA 24-06-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Administreaza bugetele de facility management;
- Gestioneaza evidenta operatiilor de mentenanta si intocmirea documentatiei corespunzatoare conform legii;
- Asigura suport pentru continuitatea activitatii organizatiei in situatii de urgenta;
- Dezvolta politici de management de facilitati;
- Participa la procesul de achizitii a produselor si serviciilor pentru managementul de facilitati – intocmeste caietele de sarcini pentru achizitia serviciilor de facilitati;
- Optimizeaza utilizarea spatiului;
- Ofera servicii de suport;
- Asigura imbunatatirea performantei de mediu a proceselor prin realizarea actiunilor de imbunatatire stabilite in programul de management de mediu si CSMI;
- Este responsabil cu gestionarea corecta a deseurilor/colectarea separata a deseurilor de hartie de deseurile menajere. Gestioneaza deseurile rezultate din activitatile de investitii, facility, management, servicii generale;
- Monitorizeaza procesul de imbunatatire continua a sistemului de management integrat in conformitate cu legislatia si standardele nationale si internationale in domeniu, bazata pe dezvoltarea unei culturi a calitatii si pe analizarea periodica a proceselor, in scopul cresterii performantelor acestora, a satisfactiei actionarilor, clientilor, angajatilor si a comunitatii;
- Urmareste si asigura gradul de satisfactie a clientilor interni;
- Asigura optimizarea bugetelor din departamentul de facility;
- Planifica si coordoneaza activitatile de mentenanta cladiri (centrale termice, climatizare,reparatii, PSI, curatenie etc) si securitate pentru spatiile civile si pentru spatiile industriale;
- Actualizeaza periodic dispozitivele si serviciile de paza in colaborare cu departamentul Security, in functie de modificarea nevoilor beneficiarului.


CERINTE

- Project management;
- Cunostinta managementului de facilitati;
- Managementul calitatii si al performantei;
- Management de risc si situatii de urgenta;
- Cunostinte de intocmire a bugetelor;
- Cunoasterea legislatiei in vigoare cu privire la cerintele de mentenanta a cladirilor si de securitate;
- Cunostinte foarte bune in utilizarea Microsoft Office;
- Cunostinte financiare;
- Cunostinte de lucru in modulele SAP.

Abilitati personale:
- Abilitati foarte bune de planificare, organizare si decizie;
- Capacitate de analiza si sinteza;
- Abilitati foarte bune de comunicare;
- Gandire analitica si strategica;
- Flexibilitate;
- Lucru in echipa;
- Abilitati de rezolvare a problemelor.

Competente lingvistice:
- Limba engleză - nivel avansat. Limba italiana se considera un plus.

Nivel de studii necesar:
- Studii superioare.

Experienta anterioara necesara:
- Experiență de cel puţin 5 ani in Facility Management;
- Cel putin 2 ani in coordonarea unei echipe/coordonare de proiecte;
- Gestionare bugete de minim 500.000 eur/an.


DESCRIEREA FIRMEI

COMPANY DESCRIPTION:

HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala.