Job expirat
Specificatii rol:
Inventariere
• Verifică şi compară inventarul scriptic cu inventarul fizic si actualizează baza de date în consecinţă. Reconciliază diferenţele de inventar pe baza inventarului fizic, evaluează.
• Investigheaza cauzele diferenţelor de inventar şi recomandă actiuni corective.
• Operarea retetelor noi sau a modificarilor aparute in sistem, conturarea costurilor aferente pe retete,situatie postcalcul evenimente;
• Verificarea vanzarilor intre programul de gestiune si programul de contabilitate pe centre de cost, a importului de date si reglarea aferenta;
• Verificarea importului din programul de gestiune si cel de contabilitate a datelor conform raportului de gestiune, reglarea reevaluarilor aparute conform descarcarii de gestiune prin CMP;
• Supravegherea si verificarea stocurilor de marfa si descarcarea de gestiune.
Raportare
• Elaborează lunar şi la cerere rapoarte de inventar pentru controlul gestiunii. Furnizează lunar, sau ori de cate ori este nevoie, rapoarte ale mişcarilor de stoc şi le raportează conducerii societatii.
Inregistrari/Transferuri
• Efectuează transferuri Intrare-iesire în baza de date. Generează rapoarte lunare de reconciliere inventar pentru a veni în sprijinul Departamentului Financiar in închiderile contabile lunare. Pregăteşte şi întreţine înregistrările şi rapoarte de stocuri.
• Operarea facturilor fiscale in programul de gestiune si transmiterea NIR-lor catre fiecare locatii, intocmire NPR-ri intre depozitul central si locatii;
Verificări/Control
• Verifică corelarea rapoartelor de inventar.
• Asigura suport departamentului Financiar in vederea evidentierii corecte si complete a stocurilor:
• Dezvoltă si implementează o bună relaţie cu furnizorii si are o continuă preocupare legată de mentinerea unei bune colaborari cu acestia.
Asigura controlul şi reconcilierea inventarului fizic si scriptic in vederea evidentierii corecte si la timp a activelor companiei; generează rapoarte de inventar şi se asigură că toate procesele sunt documentate corespunzător; se asigura ca toate procedurile companiei referitoare la gestionarea obiectelor de inventar si mijloacelor fixe sunt respectate.
Educatie si alte certificari
- Studii superioare economice finalizate;
- Experienta minima 3 ani in cadrul unui compartiment financiar contabil.(experienta in activitatea hoteliera si de alimentatie publica, precum si cunoaterea programelor Expressoft, Wizcount, Saga ( reprezinta un avantaj)
- Cunostinte relevante in domeniul financiar si de gestiune, legislatia in vigoare;
- Persoana dinamica, ordonata, sociabila, capacitate de lucru in echipa, dorinta de perfectionare;
Oferta:
- Loc de munca permanent
- Salariu competitiv
- Se ofera pachet salarial motivant, mediu de lucru organizat si posibilitati de dezvoltare a carierei intr-un grup de companii romanesti.
Grup ce activeaza in domeniul HoReCa inca din anul 2001.