Specialist Instruire / Dezvoltare

Telekom Romania Communications S.A.

01-10-2015 | EXPIRA LA 31-10-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Implementează şi administrează programele şi practicile de instruire şi dezvoltare pentru a imbunătăţi competenţele şi capabilitatile capitalului de resurse umane al companiei, sprijinind astfel realizarea obiectivelor generale ale companiei.



Responsabilităţile importante:



Implementează strategia de instruire şi dezvoltare în concordanţă cu strategia unitară a Resurselor Umane şi a Departamentului Save Desk Rezidential prin:

- identificarea nevoilor de instruire şi dezvoltare ale personalului conform diverselor segmente de salariaţi şi/sau activitati specifice Departamentului Save Desk Rezidential;

- identificarea programelor de instruire externe adecvate, conform nevoilor de instruire definite;

- monitorizarea programelor de instruire, revizuirea şi evaluarea eficacităţii lor;

- propune programa si orarul instruirii.

Stabileşte cursuri specifice în cadrul departamentului şi coordonează stabilirea cursurilor şi seminariilor externe pentru a răspunde nevoilor de instruire specifice ale companiei;
Organizează şi conduce sarcini administrative legate de recrutare, asigurându-se că toate informaţiile relevante pentru noii angajaţi sunt înregistrate cu exactitate, pentru a asigura desfăşurarea normală a procesului de recrutare;
Implementează programele de evaluare pentru a identifica nevoile de instruire existente şi potenţiale, în vederea îmbunătăţirii competenţei şi potenţialului
Actualizează permanent materialele şi tehnicile de instruire pentru a oferi departamentului Save Desk Rezidential cele mai bune servicii;
Dezvolta, modifica si actualizeaza manualele de instruire in conformitate cu evoluţia serviciilor şi procedurilor ROMTELECOM;
Ofera feedback periodic sau la solicitarea participanţilor la programele de instruire;
Se implica activ pe perioada instruirii in evaluarea abilitatilor si competentelor noilor angajati si ofera feedback sefilor de compartiment si sefului de departament;
Monitorizeaza activitatea noilor angajati, dupa finalizarea perioadei de instruire, oferind feedback si identificand necesarul de instruire / reinstruire si ariile de dezvoltare ale acestora;


CERINTE

Studii:

Studii superioare

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

Experienţă în servicii clienti
Cunoaşterea principiilor şi metodelor de concepere a programelor de instruire, de instruire propriu-zisă în grupuri şi individual, precum şi măsurarea efectelor procesului de instruire;
Experienta anterioara in domeniul telecomunicatii reprezinta un avantaj
Orientare catre client si spre rezultate;
Creativitate;
Bune abilităţi de comunicare şi negociere;
Proactivitate;
Abilităţi de ascultare;
Adaptabilitate si automotivare;
Abilitatea de a lua decizii rapide şi complexe;
Capacitatea de selectare şi folosire a metodelor şi procedurilor de instruire adecvate fiecărei situaţii

Dacă doreşti să devii membru al echipei noastre, trimite CV-ul.

Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.