Job expirat
• Analizeaza datele de piata (Nielsen, MEMRB) si cele legate de consumator, cu scopul de a identifica oportunitati de dezvoltare si inovatii pentru Brand/Companie;
• Genereaza idei pentru dezvoltarea de produse noi in portofoliul companiei;
• Dezvolta materiale de comunicare atat ATL (media, consummator) cat si la POS (punct de vanzare),
• Dezvolta colaborarea cu agentiile de publicitate/ activitati promotionale / PR, supervizeaza proiectele derulate de acestea in folosul Brandului / Companiei;
• Negociaza contracte si costuri legate de activitatile curente din Planul de Marketing;
• Acorda suport Departamenului de Vanzari pentru sustinerea vanzarilor prin activitati Marketing locale/regionale;
• Urmareste constant activitatea competitiei si propune planuri de masuri in vederea contracararii activitatilor acesteia;
• Gestioneaza bugetul alocat pentru activitatile marketing agreate, si raporteaza lunar catre Seful ierarhic;
• Elaborareaza, implementeaza şi monitorizeaza programele de testare a produselor noi;
• Studiaza piata si propune ambalaje noi in tendinta cu piata;
• Studii universitare finalizate;
• Experienţă în marketing ca Junior/ Brand Manager sau echivalentul acestuia;
• Abilitati excelente de comunicare (scris şi verbal);
• Spirit analitic, abilitaţi de a lucra cu cifrele;
• Creativitate;
• Planificare şi organizare;
• Spirit de lucru în echipă;
• Permis de conducere categoria B;
* Pachet salarial atractiv;
* Bonusuri functie de realizari.
Unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata romaneasca de import si distributie pentru alimente proaspete si congelate