19-05-2017 | EXPIRA LA 19-05-2017
Job expirat
Participa la realizarea ofertelor comerciale pentru canalul distributie-vanzari;
Se ocupa de implementarea, urmarirea si evaluarea campaniilor de marketing pentru producatorii alocati ;
Elaboreaza lunar rapoarte de vanzari si stocuri pentru campaniile implementate;
Monitorizeaza permanent piata farmaceutica prin instrumente specifice ( Cegedim, IMS, etc);
Dezvolta politicile de preturi pentru campaniile de marketing;
Realizeaza si implementeaza oferte punctuale in urmarii solicitarilor echipei de vanzari distributie;
Analizeaza conditii comerciale furnizori in vederea achizitionarii produselor si implementarii ofertelor comerciale pentru canalele distributie farmacii, KA, lanturi nationale;
Actualizeaza si verifica raportul centralizator al conditiilor comerciale primite de la producatori – preturi, discounturi comericale, de plata, de target etc.) pentru fiecare producator alocat;
Gestioneaza si propune campanii de destocare si vanzare;
Monitorizeaza recuperarea bugetelor de marketing si a discounturilor de la furnizori;
Participa la dezvoltarea de noi proiecte /aplicatii si imbunatatirea acestora.
Studii superioare finalizate;
Experienta intr-un post similar din domeniul farmaceutic – de preferat;
Capacitate de analiza si sinteza;
Abilitati de comunicare si prezentare;
Excelente cunostinte de operare PC( Excel, Word);
Limbi straine: engleza avansat.
Salariu atractiv functie de experienta, implicare si rezultate;
Mediu de lucru placut si dinamic, echipa tanara si entuziasta;
Tichete de masa, prime, card reducere pe lantul propriu de farmacii.
Compania este specializata in vanzari angro de medicamente, marketing si activitati de promovare in domeniul sanatatii operand prin opt centre logistice, pe doua linii de business:
– Divizia Spitale: vanzari catre spitale publice si clinici private
– Divizia Distributie: vanzari catre mai mult de 2.000 de clienti, farmacii si alti distribuitori.