- Prospectează pieţele, evaluează exigenţele şi cerinţele clienţilor în ceea ce priveşte competitivitatea produselor şi serviciilor oferite în vederea dezvoltării de afaceri pe termen mediu şi lung.
- Identifică şi evaluează activităţile cu agenţi, companii agent sau instituţii în procesul de reprezentare pe piaţa internaţională, prezentând superiorului situația actualizată;
- Întocmeşte studii şi previziuni de marketing care să fundamenteze programele strategice ale companiei;
- Participă la elaborarea strategiei de marketing și derulează activitățile ce îi revin, după aprobarea acestora de către conducerea companiei;
- Participă la reuniuni de lucru şi însoţeşte delegaţiile străine în vizită în companie; întocmeşte documentele de lucru ocazionate de aceste vizite (acorduri de confidenţialitate, protocoale de lucru, etc.);
- Participă la activităţi naţionale şi internaţionale de promovare și prezentare (seminarii, simpozioane, târguri şi expoziţii, prezentări) și la întocmirea raportului privind activitatea desfășurată;
- Întocmește cererile de import si ofertele de export către potențialii parteneri;
- Participă la negocierea documentelor precontractuale (acorduri de confidenţialitate, acorduri şi protocoale de colaborare, propuneri şi oferte tehnice, etc.);
Absolvent de studii superioare ;
Experienţă: minim 3 ani în marketing;
Experienţă în organizarea participării la târguri și expoziții;
Cunoşterea limbii engleze – nivel C1;
Capacitate de exprimare clară şi fluentă atât orală cât şi scrisă.
tichete de masa, prime,etc
Companie de tehnica militara cu filiale de productie