Job expirat
- Raspunde de promovarea online a branduluI NISSA;
- Gestioneaza si optimizeaza campanii de tip Google AdWords, SEO, SOCIAL MEDIA etc;
- Integreaza in strategia de comunicare online retelele de social media (Facebook, Twitter, LinkedIn etc)
- Creeaza concepte, soluţii grafice, bannere online;
- Ofera suport grafic pentru Facebook, sharepoint, site-uri interne;
- Prelucreaza fotografie digitala;
- Dezvolta si creeaza machete in CorelDRAW, Photoshop, precum si alte materiale pe suport online.
Studii superioare - marketing reprezinta avantaj;
- Minimum 2 ani experienţă în marketing online;
- Cunostinte de CorelDRAW, Photoshop reprezinta un avantaj;
- Experienta de munca in agentie media/publicitate reprezinta un avantaj;
- Bun cunoscator al mediului online (Social Media, Blogging, Google Adwords, Google Analytics, E-mail Marketing, SMS Markting etc.);
- Cunoasterea instrumentelor: SEO, SEM, Social Media;
- Pasiune pentru marketing, perseverenta si atentie la detalii, initiativa si orientare catre rezultat si client;
- Initiativa, gestionarea unor activitati/ proiecte intr-un mod independent dar si in echipa;
- Capacitatea de prioritizare a sarcinilor si respectarea termenelor limita;
- Bune abilitati de negociere, gestionare eficienta a clientilor, abilitati de comunicare verbala si scrisa;
- Echilibru emotional, seriozitate, punctualitate, responsabilitate;
- Cunostinte solide de limba engleza scris si vorbit;
- Capacitate de lucru in echipa (cu content writeri, programatori, designeri/graficieni etc.)
Compania a luat nastere in anul 1993 si are ca obiect de activitate producerea si comercializarea propriilor colectii sub marca proprie.
NISSA inseamna in tot ce face creativitate, dinamism, deschidere, indrazneala, grija pentru detalii si frumos si nu in ultimul rand consecventa.
Colectiile NISSA se adreseaza: adolescentilor: casual si sport, si pentru persoane cu varste cuprinse intre 25-45 ani: casual, office si de seara.
Produsele sunt promovate atat in magazile proprii cat si in magazine agreate de noi.