30-01-2015 | EXPIRA LA 01-03-2015
Job expirat
SCOP: Monitorizeaza activitatile de vanzare si marketing pentru canalele online aferente serviciilor de fix si mobil. Contribuie la cresterea gradului de utilizare a canalelor Core Business (Telekom.ro) si dezvolta proiecte speciale aferente departamnetului e-business, menite sa contribuie la realizarea planului de afaceri.
RESPONSABILITĂŢI:
- Menține standarde înalte în toate activitățile de vânzare online, monitorizand activitățile zilnice de vânzări;
- Contribuie cu soluții la problemele identificate care decurg din activitățilele online zilnice, precum și cu soluții la problemele clienților, in conformitate cu politicile companiei;
- Participa la realizarea obiectivelor stabilite de venit, formuland si implementand propuneri pentru atingerea obiectivelor de vânzări online;
- Asigura livrarea resurselor administrative si logistice necesare pentru finalizarea eficienta a vanzarilor online;
- Se implica in coordonarea activitatilor de vânzăre și de marketing online împreună cu departamentele relevante, precum: comunicare de marketing, marketing de produs, logistica, relatii clienti, financiar, etc;
- Asigura punerea în aplicare a procedurilor financiare necesare pentru finalizarea unui proces optim de vânzari online;
- Dezvolta si gestioneaza activitatile de marketing online pe canale digitale;
- Coordoneaza activitatile aferente rețelelor sociale mass-media;
- Dezvolta și pune în aplicare programe de trimitere de la furnizor catre client;
- Dezvolta gradul de utilizare a site-urilor, în colaborare cu echipa de dezvoltare;
- Este responsabil de campaniile online pentru ca acestea sa fie compatibile/aliniate cu alte activități de marketing offline;
- Executa activitati de analiză si monitorizare a activitatilor online/web;
- Dezvolta și implementeaza campanii de tipul “direct mail” si campanii de marketing online;
- Monitorizeaza tendințele pieței și inovațiile din piața de publicitate on-line si mass - media și implementează cele mai bune și mai eficiente metode care optimizeaza veniturile aferente canalelor online;
- Gestioneaza bugetele de publicitate online si costurile de monitorizare site-uri;
- Pregătește rapoarte cantitative si calitative asupra activitatilor online pentru echipa de management;
- Executa analize care reflecta rata de recuperare a investitiilor aduse;
- Pregateste rapoarte de vânzări și prognoze solicitate de management , monitorizand și raportand vânzările / rezultatul serviciilor;
- Motiveaza si evalueaza rezultatele de la nivelul echipei ;
Studii:
- Studii superioare (Marketing/Administrarea Afacerii constituie avantaj);
Experienţa in munca:
- Minim 2 ani experienta similara anterioara sau minimum 3 ani experienta in vanzari telecom sau marketing retail;
Cunostinte, Aptitudini & Abilitati:
- Cunostinte de acces CMS Website / experiența utilizatorului, Google Analytics, dezvoltare/scriere continut web;
- Managementul proiectelor;
- Cunostinte de cumparare spatii media pentru spatii off & online;
- Abilitatea de a conduce campanii în scopul de a spori în mod semnificativ dezvoltarea afacerii; dimensionare, implementare și măsurare a campaniilor de e-mail;
- Capacitatea de a executa activitati de segmentare a consumatorilor și de a coordona agențiile externe;
- Cunoștințele despre piața și produsele din domeniul telecomunicațiilor;
- Cunoașterea principiilor și procedurile de operare și întreținere;
- Cunoștințe excelente de Microsoft Office, Excel, Power Point;
- Organizare, proactivitate și multi-tasking; Capacitatea foarte bună de a gestiona sarcini complexe;
- Bune abilitati analitice și de planificare;
- Spirit de echipa, creativitate, initiativa si auto-motivare;
- Excelente abilitati de comunicare (abilitati de trainer);
- Capacitatea de motivare si evaluare a rezultatelor, resurselor si performantei la nivelul echipei;
- Limba engleza nivel avansat este obligatorie.
- Abilitatea de a lucra sub presiune si de a respecta termenele limita;
Numai candidatii eligibili vor fi contactati!
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.