Specialist payroll

HUMANGEST GROUP

11-05-2015 | EXPIRA LA 10-06-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Gestionarea activitatii de salarizare si administrare de personal;
- Calcul salarial, verificarile necesare pentru a asigura corectitudinea acestora conform prevederilor legale si conform procedurilor clientului;
- Genereaza diverse rapoarte pentru stat plata, fluturasi, centralizatoare pentru drepturi salariale, rapoarte specifice clientului;
- Genereaza declaratiile lunare privind salariile, alte adeverinte si documente tip fisa fiscala;
- Acorda consultanta clientilor pe proiectele in care este implicat.


CERINTE

Experienta in salarizarea si administrarea personalului de minimum doi ani;
- Cunostinte solide de operare PC (Excel);
- Studii superioare de specialitate;
- Cunostinte de limba engleza si italiana;
- Bune cunostinte de legislatia muncii si salarizarii;
- Experienta in lucrul cu aplicatii software specifice domeniului de resurse umane;
- Atitudine pozitiva, capacitate de comunicare cu clientii, de lucru in echipa.


DESCRIEREA FIRMEI

COMPANY DESCRIPTION:

HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala.