SPECIALIST PAYROLL SI ADMINISTRARE DE PERSONAL

HUMANGEST GROUP

29-08-2012 | EXPIRA LA 28-09-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Stabileste cu clientul toate detaliile procedurale referitoare la derularea proiectelor de payroll
• Realizeaza calculul salarial pentru companiile client la termenele stabilite;
• Efectueaza procedurile necesare administrarii de personal;
• Organizeaza etapele de SSM si MM;
• Creeaza si gestioneaza baza de date de angajati temporari si permanenti;
• Participa la proiectele interdepartamentale;


CERINTE

-Studii superioare- profil economic /drept
- Experienta de minim 3 ani in departamentul de calcul salarial si administrare de personal-agentie de resurse umane/unitati de productie
- Capacitate de a gestiona numere mari de contracte de munca si state de plata
- Cunostinte solide de legislatia muncii / asigurari sociale
- Cunoasterea programelor de salarizare Zucchetti
- Cunostinte de limba italiana/engleza nivel conversational
- Foarte bune abilitati de operare PC (MS Office)
- Calm , analitic , rezervat , rezistent la stres si rutina.
- Confidentialitate maxima.


DESCRIEREA FIRMEI

COMPANY DESCRIPTION:

HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala.