Job expirat
• Dezvoltă strategii şi planuri de produs coerente pentru linia de produse ale companiei.
• Analizează cerinţele de resurse şi realizează analize de cost/ profitabilitate şi estimări de vânzări pentru a construi un studiu de fezabilitate profitabil, care să poată fi integrat în planul financiar al companiei
• Concepe, redactează şi actualizează cerinţele pentru dezvoltarea de noi produse şi aplicaţii client
• Colaborează cu specialiştii de marketing, canalele de vânzări şi departamentele tehnice în vederea dezvoltării de produse, instrumente, oferirii de training şi materiale suport care vor asista canalele de vânzări în atingerea obiectivelor cantitative şi de venituri
• Gestionează dezvoltarea şi lansarea produsului împreună cu toate grupurile funcţionale relevante
• Realizează o analiză aprofundată a competitivitatii produsului, a comportamentului de consum al clientului, a noilor tendinţe
• Colaborează strâns cu integratorii, furnizorii şi echipele interne pentru a dezvolta şi a oferi suport produselor
• Redactează RFI, RFP şi supraveghează iniţiativele de teste de teren solicitate pentru evaluările furnizorilor
• Dezvoltă modele financiare şi studii de fezabilitate pentru a oferi suport dezvoltării produsului
• Initiază şi gestionează îmbunătăţiri ale produsului şi migrări către platforme de noi tehnologii
• Dezvoltă şi actualizează descrierile de produs şi documentele aferente
• Coordonează echipe multifuncţionale de produs pentru a îndeplini termenele stabilite
• Gestionează rezolvarea problemelor apărute în activitatea de dezvoltare
• Gestionează activităţile zilnice de testare, evaluează rezultatele şi efectuează ulterior modificarile necesare
• Declanşează lansarea eficientă a produselor şi facilitează planul de implementare al instruirii personalului
• Asigură prezentarea produselor comerciale în procesul de suport clienţi
• Asigură gestionarea ciclului de viaţă al produsului
Studii:
• Studii superioare in unul dintre domeniile: electronică, calculatoare, informatică
Experienţă în muncă:
• Preferabil 2-3 ani de experienţă în managementul produselor;
• Experienţă în conceperea şi pregătirea documentelor funcţionale;
• Experienţă de lucru în echipe multifuncţionale în vederea dezvoltării de produse şi servicii, inclusiv cerinţe funcţionale ale produsului şi arhitectura de sistem/ de reţea.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
• Cunoaşterea în profunzime a tehnologiilor si protocoale aferente;
• Înţelegerea aprofundată a pieţei de telecomunicaţii, a cadrului competitiv şi a cerinţelor clienţilor de produse, servicii, caracteristici şi beneficii;
• Experienta in efectuarea analizelor de profitabilitate; orientare spre vânzări şi domeniul financiar;
• Abilitate de comunicare scrisă şi verbală excelentă,
• Bune abilităţi analitice, de documentare şi de prezentare;
• Capabilitate de a îndeplini mai multe sarcini în paralel şi de a acţiona rapid într-un mediu în schimbare, cu minim de îndrumare şi supraveghere;
• Cunostinţe informatice: excelentă cunoaştere a programelor Microsoft Office. Cunoaştere profundă MS Excel.
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.