13-02-2017 | EXPIRA LA 15-03-2017
Job expirat
Raporteaza catre: Manager Portfolio Management Office T&I
Locaţie: Bucuresti.
SCOP: Răspunde de activitățile operaționale și administrative asociate monitorizării centralizate si controlului executiei întregului portofoliu de proiecte T&I și raportării, incluzând calcularea indicatorilor de performanta specifici agregati la nivelul T&I
RESPONSABILITATI :
•Sistematizeaza si standardizeaza periodic informatiile privind performanta resurselor si calitatea serviciilor;
•Configureaza si/sau alimenteaza cu date sistemul unificat de raportare al Directiei Executive T&I
•Proceseaza datele de performanta in vederea calculului indicatorilor de performanta a resurselor (KPIs) si de calitate a serviciilor (KQIs);
•Analizeaza trendul indicatorilor de performanta/ calitate si coreleaza informatia in vederea identificarii riscurilor, problemelor de retea/ serviciu si a posibilelor cauze de degradare;
•Realizeaza rapoarte de performanta a resurselor si de calitate a serviciilor propunand imbunatatiri ale metodelor de procesare, calculare, afisare;
•Realizeaza alte rapoarte de performanta a resurselor si calitate a serviciilor la cererea clientilor interni cu acordul sefului direct;
•Propune noi indicatori de performanta a resurselor (KPIs- bazati pe standardele ITU, ETSI) si noi indicatori de calitate a serviciilor (KQIs) existente si/ sau lansate noi de companie, identifica sursele de date necesare in vederea monitorizarii si analizei.
•Studii universitare tehnice sau economice ( Electronica, Telecomunicatii, Automatica, Informatica, Cibernetica).
Experienţa în muncă:
•Cel putin un an experienta intr-un post similar de monitorizare centralizata a activitatilor unui departament sau a mai multor departamente
•Certificare sau cursuri pregatitoare pentru certificare in management de proiect sau management operational constituie un avantaj;
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
•Abilitatea de a lucra in echipa;
•Foarte bune cunostinte de operare pe calculator (MS Office), cunoasterea unui program de programare si/sau BD constituie un avantaj;
•Cunoasterea instrumentelor de raportare & BI constituie un avantaj (ex: qlikview, Oracle Discoverer, SAP BO, etc)
•Capacitate de analiza si sinteza;
•Abilitati dezvoltate de prezentare;
•Cunostinte avansate de limba engleza;
•Flexibilitate si capacitate de a gestiona sarcini multiple de natura administrativa, fara sa piarda din vedere obiectivele generale;
•Abilitati de planificare, organizare si coordonare;
•Persoana auto-motivata si flexibila;
•Puternice aptitudini analitice si de rezolvare a problemelor.
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.