28-05-2015 | EXPIRA LA 27-06-2015
Job expirat
Rolul este in cadrul Diviziei Compensatii, Beneficii & Managementul Expatriatilor Romania / Directia Executiva Resurse Umane Romania.
SCOP: Gestioneaza administrarea unui sistem de raportare si control eficient, corect si in timp util, precum şi funcţionalitatea în condiţii optime a sistemelor de resurse umane.Asigura generarea, prelucrarea si furnizarea rapoartelor si analizelor cu indicatori specifici activitatii de resurse umane precum si implementarea politicilor si procedurilor specifice.
Aplica standardele de comunicare eficienta si de calitate atat in cadrul echipei din care face parte, cat si cu alti colaboratori interni sau externi ai companiei;
Transmite rapoartele/analizele/proiectele solicitate, respectand termenul fixat si acuratetea datelor prezentandu-le intr-o forma clara si concisa;
Pregateste si transmite catre managementul companiei lunar un raport care sa consolideze toti indicatorii de Resurse Umane;
Creeaza, implemeneaza si furnizeaza periodic rapoarte referitoare la indicatorii de resurse umane, intern in cadrul Directie Executive Resurse Umane Romania sau altor departamente din cadrul si extern (DT, OTE etc), indicatori care ofera solicitantilor masuratori precise, in scopul realizarii obiectivelor de business;
Participa in proiecte de dezvoltare a modulului de raportare al aplicatiilor de HR (configureaza, testeaza si implementeaza noi rapoarte sau le actualizeaza pe cele existente in functie de necesitati);
Impreuna cu Departamentul Solutii Electronice & Integrare Sisteme Resurse Umane Romania dezvolta in permanenta solutii integrate de raportare din sisteme;
Colecteaza, analizeaza şi monitorizeaza datele necesare întocmirii rapoartelor destinate managementului companiei în vederea furnizării de informaţii exacte şi a-l sprijini asftel în fundamentarea deciziilor;
Monitorizează periodic statusul bugetului de salarii al companiei, precum si OPEX-ul Directiei Executive Resurse Umane şi colaborează cu funcţiunile financiare pentru a reconcilia Rapoartele de Resurse Umane extrase din sisteme cu înregistrările contabile, în vederea furnizării datelor corecte şi consolidate;
Consolideaza si verifica acuratetea indicatorilor de HR;
Asigura suport managementului in ceea ce priveste furnizarea la timp a informatiilor catre autoritati sau catre companii fata de care Romtelecom are obligatii contractuale, pentru a mentine relatii de colaborare cu acestea, respectand legislatia in vigoare;
Consolideaza, verifica si raporteaza lunar variatiile de FTE (actual vs BDG) identificand diferentele si propunand solutii pentru incadrarea in bugetul propus;
Studii:
Absolvent studii superioare (de preferat studii financiare).
Experienţă în muncă:
Min 3-4 ani de cunoştinţe şi practică în domeniul resurselor umane/financiar/analiza si raportare
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Cunoştinţe aprofundate privind folosirea bazelor de date integrate de resurse umane şi salarizare (ex: Oracle, SAP, etc.)
Cunostinte aprofundate privind utilizarea PC: MS Office, Internet, lucrul cu bazele de date
Nivel mediu de cunoastere a HR KPI’s (ex: HC, FTE, rata de turnover, rata de absenteism etc)
Abilitati de analiza numerica si statistica;
Orientare către rezultate şi către găsirea unor soluţii cât mai simple şi mai clare
Aptitudini de comunicare orala si scrisa
Gandire logica, initiativa, atentie la detalii si acuratetea datelor;
Capacitate de relationare interumana
Disponibilitate de lucru sustinut, in conditii de stres
Cunostinte de legislatia muncii
Limba engleza fluent
Proactivitate, creativitate, initiative
Integritate si confidentialitate
Spirit de echipa
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.