15-10-2013 | EXPIRA LA 14-11-2013
Job expirat
Realizeaza rapoarte de Customer Experience saptamanale/lunare sau la cerere, pe baza datelor colectate din chestionarele Customer Experience, prin diferite canale de colectare a datelor.
Verifica si valideaza datele culese in cercetari interne de Customer Experience, identifica anomalii sau inconsistente in cadrul acestora.
Realizeaza analiza datelor prin diferite metode, inclusiv prin analiza statistica: cross-tabs, teste de semnificatii, regresii, corelatii, analiza factoriale, analize de corespondenta, time series etc, folosind software dedicat si software statistic; transforma informatii complexe in trenduri, tabele si grafice, astfel incat acestea sa fie cat mai utile procesului decizional.
Realizeaza diferite analize, pe baza nevoilor venite din diverse departamente/puncte de contact; in functie de cerinta respectiva, identifica cea mai potrivita sursa de date si realizeaza cea mai potrivita analiza pentru obtinerea de rezultate relevante.
Implementeaza analize cantitative pentru raspunsurile la intrebarile deschise (codificate anterior) – clasificari, sintaxe de incadrare in categorii a inregistrarilor, frecvente, cross-tabs.
Transforma rezultatele in informatii relevante pentru procesul decizional (interpretarea datelor).
Semnaleaza rezultate si trenduri negative, stabileste concluzii, propune actiuni si proiecte concrete pentru imbunatatirea experientei clientilor, pentru fiecare punct de contact al clientilor cu compania (pe baza datelor procesate si analizate).
Sintetizeaza datele in cadrul unor documente ce vor contine grafice, tabele, trenduri, concluziile analizelor si actiuni propuse – acestea vor fi sub forma de dashboard-uri, executive summaries etc.
Propune modificari in rapoartele / analizele existente si propune rapoarte/ analize noi in aria Customer Experience.
Minim 1 an experienta relevanta in activitatea de Customer Care.
Minim 1 an de experienta in realizare analize statistice si interpretare de date (preferabil date de cercetare vis-a-vis de experienta, satisfactia clientilor)
Experienta relevanta in activitatea de raportare, de preferat intr-un departament de relatii clienti.
Foarte bune abilitati analitice, cunoasterea analizei statistice.
Abilitati de sinteza a informatiilor.
Abilitati dezvoltate de orientare catre detalii.
Foarte bune competente de lucru cu Ms Office (excel la nivel avansat), dar si a alor aplicatii de analiza (inclusiv tablelare, analiza statistica si predictiva – ex. SPSS, QPS, SAS etc).
Bune competente de lucru cu software-uri statistice si de prelucrare a datelor.
Abilitati foarte bune de comunicare scrisa, verbala si interpersonala.
Cunoasterea limbii engleze cel putin la nivel mediu.
Postul este pe o perioada determinata de timp, cu posibilitate de prelungire.
UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.