Job expirat
- Identifică și administrează canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante
- Concepe și postează anunțurile de recrutare pe baza discuțiilor cu șefii de departamente
- Selectează candidații pe baza CV-urilor, în funcție de profilul candidatului și cerințele postului
- Contactează candidații selectați în vederea programării interviurilor
- Participă activ în cadrul procesului de intervievare și selecție a candidaților
- Evaluează și vine cu propuneri cu privire la candidații selectați către factorii de decizie
- Administrează și asigură actualizarea bazei de date cu candidați
- Informează candidații cu privire la rezultatul procesului de selecție
- Asigură suport în cadrul companiei cu privire la procesul de recrutare și evaluare internă a personalului
- Monitorizează piața internă a muncii.
- Absolvent studii superioare specializate (psihologie/sociologie/resurse umane)
- Experienta relevata in recrutarea de volum retail de minim 3 ani (fashion/sport este un avantaj)
- Abilități foarte bune de organizare, comunicare, prezentare și relaționare cu oamenii
- Capacitate de observație și analiză comportamentală
- Capacitatea de a urmari și soluționa mai multe proiecte de recrutare/selecție în paralel
- Capacitatea de gestionare eficientă a timpului și a priorităților
- Abilităţi de lucru în echipă
- Disponibilitate și flexibilitate la program prelungit
- MS Office (Word, Excel) – nivel mediu
- Limba engleza avansat.
FF Group Romania este unul dintre jucatorii cei mai importanti din industria locala de fashion retail. Distribuitor si retailer pentru brandurile Nike, Converse, UGG Australia, Juicy Couture, Miss Sixty, Energie, Calvin Klein Jeans, Scotch&Soda, Napapijri, G-Star Raw, Franklin&Marshall. Retailer pentru branduri internationale de fashion renumite.
Compania FF Group Romania a fost infiintata in anul 1999 sub numele de Elmec Romania si este in acest moment cel mai important retailer national de articole sportive si fashion, fiind parte a grupului international Folli Follie. Compania detine o retea proprie de magazine exclusive Nike, Folli Follie, Converse, Calvin Klein Jeans, precum si magazine multibrand care ofera un portofoliu de marci premium apreciat de catre cei mai exigenti clienti: Collective, Star Place si _KIX.
Portofoliul premium de branduri distribuite si comercializate de FF Group Romania a impus necesitatea dezvoltarii unor concepte de retail multibrand inovatoare, care au devenit destinatia favorita a iubitorilor modei. Primul concept propriu multibrand lansat sub denumirea Famous Brands a devenit cunoscut si apreciat de toti iubitorii de moda, stil si brand-uri internationale.
In anul 2011 un nou magazin de fashion a fost deschis in Baneasa Shopping City – primul magazin Collective, un concept modern de magazin multibrand care reuneste marci faimoase din lumea modei. Primul magazin Collective a fost lansat in Atena in anul 2008 si, ca urmare a succesului de care s-a bucurat, a fost urmat de un nou magazin in Patras. Implementarea in Romania a conceptului Collective vine ca o urmare fireasca a globalizarii politicii de retail a grupului. Odata cu lansarea noului magazin, Galeriile Famous Brands din Bucuresti Mall si Plaza Romania s-au aliniat noilor cerinte si si-au schimbat denumirea in “Collective”. Premiza de la care a plecat noul concept de magazin este de a oferi vizitatorilor “a collection of famous brands”, care face ca magazinele Collective sa fie in lista de preferinte a acestora.
Magazinele Collective comercializeaza colectiile de ultima ora ale brandurilor internationale de renume precum: Juicy Couture, Polo Ralph Lauren, Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Napapijri, UGG Australia, Scotch&Soda, Franklin&Marshall, DKNY Jeans, Converse, G-Star Raw, Miss Sixty, Energie, Superdry, Gant Footwear, Hamaki-Ho, 7 For All Mankind, TOMS, Diesel, Pepe Jeans London, Hunter, Melissa, Nike, Converse.