Job expirat
- Derularea proceselor de recrutare si selectie pentru pozitii entry, midle, executive;
- Conceperea, redactarea si publicarea prin mijloace interne/ externe (prin intermediul tuturor mediilor de comunicare disponibile) a ofertelor de munca;
- Efectuarea screening-ului preliminar aplicatiilor primite;
- Asigurarea ca aplicatiile selectate pentru interviu corespund fisei postului si profilului candidatului din punct de vedere al calificarii profesionale, a abilitatilor, experientei si cunostintelor;
- Organizarea si sustinerea tuturor tipurilor de interviu;
- Alcatuirea short-list-ul/profilurilor pe baza caruia candidatii vor fi intervievati si de catre managerul angajator;
- Verificarea referintelor candidatilor;
- Participarea la interviul final impreuna cu managerul implicat (atunci cand este cazul);
- Anuntarea candidatilor despre rezultatul final al interviului la care au participat;
- Asigurarea ca toata documentatia aferenta procesului de angajare si integrare, ulterioare procesului de selectie, este completa;
Consultanta si promovarea serviciilor companiei:
- Contactarea potentialilor clienti, stabilirea intalnirilor pentru promovarea serviciilor companiei;
- Stabilirea parteneriatelor cu clientii, si oferirea de consultanta HR pentru diferite zone specifice de activitate;
Studii superioare finalizate cu diploma de licenta;
• Experienta de minimum 1 an in activitati de resurse umane;
• Cunostinte procese de resurse umane (recrutare si selectie, managementul performantei, instruire, formare si dezvoltare a capitalului uman, analiza si evaluare a nevoilor de competente, compensatii si beneficii, management organizational, relatii sociale, analiza si evaluare de post);
• Cunostinte solide de legislatia muncii;
• Cunostinte foarte bune MS Office (Word, Excel, Power Point);
• Cunostinte limba ITALIANA – minim nivel mediu;
• Capacitate de analiza, sinteza, organizare si planificare;
• Capacitatea de a gestiona mai multe proiecte in paralel;
• Cunostinte de management de proiect;
• Orientare spre performanta si perfectionare continua;
• Abilitati de anticipare si prioritizare;
• Abilitati de influentare, negociere si mediere;
• Autonomie, initiativa si implicare;
• Abilitati de lucru in echipa;
• Atitudine proactiva in rezolvarea problemelor.
Societatea Future Job Agency SRL, este un agent de munca temporara al carui core business este punerea la dispozitia Utilizatorilor/Societatilor personal calificat si/sau necalificat fie prin angajarea si salarizarea directa a personalului, fie prin organizarea selectiei si recrutarii personalului necesar pentru angajarea de catre Societatea Client. Future Job Agency SRL a fost creata in Romania ca urmare a strategiei de dezvoltare pe plan european al fondatorului sau italian. Din acest motiv Future Job Agency se prezinta in Romania ca o agentie de munca care intruneste in sine experienta a 10 ani in domeniul furnizarii temporare de personal in Italia si alte tari europene in sectoare precum: transporturi, economice – construcții, metal/mecanic, sanitar, distributie, alimentatie publica, turism etc.