Job expirat
Contacteaza in principal clientii cu risc mare de reziliere si se asigura de buna functionare a serviciilor la locatia clientului;
Este responsabil pentru preluarea si rezolvarea cazurilor de natura tehnica (intrebari, reclamatii, nefunctionalitati) si creditare raportate de catre client, in concordanta cu procesele, procedurile si regulile companiei;
Ofera raspuns adecvat clientilor utilzand toate mijloacele de comunicare: telefon, e-mail sau trimite scrisori ca raspuns oficial din partea UPC cu scopul rezolvarii problemei sau motivului tehnic pe care aceştia le reclama;
Aplica cunostintele acumulate in urma sesiunilor de training si foloseste aplicatiile dezvoltate pentru diagnosticarea sesizarilor de tipVoIP, DTV, D4A si Broadband, asigurand rezolvarea imediata a sesizarii. Ofera sprijin clientului pentru configurarea echipamentelor, astfel incat serviciul oferit sa fie functional;
Participa cu analize specifice, rapoarte examinate si alte informatii pentru a identifica rapid problemele si acorda feedback-ul clientului;
Initiaza cand este necesar escaladari de natura tehnica si comerciala, verifica cauza producerii defectiunii si se asigura ca problema clientului a fost rezolvata;
Asigura fluxul informational rapid interdepartamental in situatii de avarii, defectiuni in retea;
Deleaga cazul catre alte departamente implicate atunci cand il depaseste nivelul de responsabilitate (administratori, IT etc.).
Reprezinta un avantaj cel putin 6 luni pe un post similar;
Studii medii sau universitare, de preferat profil tehnic;
Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu spre avansat;
Experienta avansata in lucrul cu calculatorul si a pachetului Microsoft Office;
Experienta in lucrul cu aplicatiile specifice de retea, Internet, telefonie, televiziune digitala, sisteme de provizionare;
Cunoasterea tehnicilor de tratare rapida a apelurilor constituie un avantaj;
Abilitati de comunicare scrisa si verbala (fata de clientii interni si externi); bune abilitati de dictie, flexibilitate;
Integritate şi dedicare, deschidere şi onestitate, spirit de echipa.
UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.