Job expirat
Scopul Postului:
Este responsabil de gestionarea resurselor umane pe urmatoarele domenii: payroll, administrativ si recrutare.
Responsabilitati :
• Colecteaza, administreaza si ofera informatiile necesare pentru procesele de payroll si administrare personal.
• Tine evidenta datelor referitoare la inregistrarea prezentelor si absentelor si concediilor medicale ale Personalului Sucursalei si Agentiilor, in scopul efectuarii calculelor salariale.
• Administrarea, directa sau prin intermediul unor societati de outsourcing, a activitatilor referitoare la plata salariilor Personalului Sucursalei si Agentiilor.
• Mentinerea raportului cu societatile furnizoare de servicii de outsourcing referitoare la plata salariilor Personalului Sucursalei si Agentiilor.
• Contribuie la actualizarea fiselor de post si crearea fiselor de post pentru pozitii noi.
• Raspunde de procesul de recrutare : scrining-ul cv-urilor, selectia si interviurile face to face.
1. Studii universitare finalizate;
2. Experienta in resurse umane 2 ani (payroll, administrare personal, recrutare);
3. Experienta in domeniul bancar constituie avantaj;
4. Cunostinte de limba engleza, italiana – avantaj;
5. Cunostinte MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook) – avansat;
6. Foarte bune abilitati de comunicare.
COMPANY DESCRIPTION:
HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala.