Job expirat
• Organizarea procesului de recrutare, selectia canditatilor, evaluarea acestora si raportarea catre seful direct a rezumatului interviurilor
• Realizarea unor evaluari periodice ale tuturor angajatilor
• Evaluarea nivelului de satisfactie a tuturor angajatilor, relationand saptamanal cu acestia
• Identificarea si propunerea directorului general a unor metode de imbunatatire si optimizare a productivitatii angajatilor
• Identificarea si solutionarea diferitelor nevoi ale angajatilor si intermedierea unei mai bune comunicari intre management si personalul angajat
• Organizarea diferitelor training-uri destinate tuturor angajatilor
• Propunerea si organizarea de team-building-uri si activitati menite sa sporeasca productivitatea si eficienta personalului angajat
• Desfasurarea unor activități specifice departamentului de resurse umane
Se subordoneaza
• Directorului general
• Are studii superioare de specialitate, de preferinta in psihologie si o experienta relevanta în domeniul resurselor umane
• A dovedit abilități foarte bune de organizare, de gestionare a timpului și planificarea si prioritizarea activităților in activitatile anterioare
• Are foarte bune abilitati de comunicare, cooperare și atenție la detalii
• Da dovada de initiativă, calm, flexibilitate si dorinta de perfectionare permanent
• Are permis de conducere si experienta in conducerea
• Pachet salarial atractiv
• Prime si bonusuri in functie de performanta
• Asigurare medicala
• Bonuri de masa
• Decontarea transportului
• Traininguri permanente si suport in specializare
• Participare la toate evenimentele organizate si sustinute de catre companie
GoPrint a luat naștere în anul 2005, cu scopul de a oferi soluții de calitate pentru tipărire. Valorile care au stat încă de la început la baza conceptului au fost profesionalismul, adaptabilitatea, respectul și integritatea.
Echipa noastră reprezintă baza solidă a tuturor serviciilor GoPrint, fiecare angajat având rolul său bine stabilit în mecanismul care ne face să funcționăm cu succes. Formula actuală de 25 de angajați s-a conturat de-a lungul timpului, cu multă perseverență, pasiune și grijă față de client. Am pus accent pe eficiență, structura organizatorică fiind gândită astfel încât să furnizeze răspunsuri, soluții și rezultate într-un timp cât mai scurt.
Suntem conștienți de responsabilitățile noastre și de rolul important pe care îl avem în proiectele clienților, tocmai de aceea împărtășim momentele de succes și eșecurile, ne dorim permanent să învățăm și să ne dezvoltăm împreună, alături de clientii nostri.