Job expirat
1.Administrare dosare de personal
Întocmește și gestionează dosarele de personal (contractele individuale de muncă, actele adiționale, încetări de contracte etc.), adeverinţe (adeverinţe de venit, adeverinţe pentru medic de familie, adeverinţe pentru somaj), alte documente solicitate intern sau externe de legislația/inspecţia Muncii);
Asigură evidența corectă a înscrierilor în REVISAL și în softul care gestionează baza de date.
2. Salarizare
• Colectează și centralizează toate informațiile și documentele justificative privind statul de plată: pontaje, concedii medicale, concedii de odihnă,absenţe, etc;
• Întocmeşte statele de plată conform pontajelor, generează declarațiile 112.
• Evidenta si gestionarea dosarelor de rambursare pentru recuperarea indemnizatiilor de concediu medical de la Casa de Asigurari de Sanatate;
• Mentinerea relatiei cu autoritatile competente si oferirea de asistenta pe durata desfasurarii activitatilor de inspectie a muncii;
• Gestionarea si arhivarea documentelor de evidenta a personalului si de evidenta a muncii;
• Mentinerea relatiilor cu societatile client;
• Consultanta legislativa (salarizare si resurse umane);
Absolvent de studii medii sau superioare;
Certificat de inspector resurse umane
Cunoștințe solide de legislatie a muncii si salarizare (REVISAL);
Capacitate de analiză și sinteză;
Capacitate de asumare a responsabilitatilor
Cunoștințe MS Office (Word, Excel);
Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu;
Persoană organizată, responsabilă, obișnuită să lucreze cu termene limită.