Job expirat
SCOP: Este responsabil cu conceperea produselor/ ofertelor/ campaniilor de retentie pentru intreaga baza de clienti, cu scopul de a aborda si reduce churn-ul (deconectarile) clientilor de servicii fixe si mobile si a mentine veniturile clientilor retinuti.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
Concepe si implementeaza ofertele / produsele necesare in retentie pentru fiecare segment si canal de vanzari astfel incat obiectivele companiei sa fie atinse (e.g. reducere numar de deconectari vs. numar achizitii noi pe segment/ canal, rata de retentie pe segment/canal, delta ARPU pentru clientii retinuti)
Responsabil cu implementarea si lansarea ofertelor/produselor/ campaniilor necesare in retentia clientilor
Concepe specificatiile tehnice ale ofertelor/produselor necesare a fi implementate
Concepe argumentarul de vanzari al ofertelor pentru fiecare segment adresat
Concepe scriptul de vanzare pentru fiecare canal care adreseaza segmentul de clienti vizat
Ofera departamentului Comunicare cerintele si obiectivele comerciale ale campaniei pe baza carora acesta urmeaza sa intocmeasca planul de comunicare pentru campanie
Se asigura ca toate departamentele implicate sunt pregatite pentru lansare
Responsabil cu implementarea si lansarea programului de loialitate a clientilor pentru a asigura retentia clientilor pe termen lung
Raspunde la cererile primite de deconectare a serviciilor și concepe programe de marketing pentru retinerea acestor clienti
Identifica proactiv clienții care sunt identificati ca un risc de deconectare a serviciilor si concepe si implementeaza ofertele / produsele necesare pentru a retine acesti clienti
Responsabil cu proiectarea, gestionarea si optimizarea procesul de experienta a clientului "end-to-end".
Monitorizeaza miscarile tactice ale competitorilor in ceea ce priveste ofertele/ programele de fidelizare a clientilor si propune ajustari corespunzatoare ale ofertelor comerciale folosite in retentie;
Se asigura ca toate funcţiunile interne ale companiei sunt pregătite sa susţină realizarea campaniilor de marketing
Aplica standardele de comunicare eficienta si de calitate atat in cadrul echipei din care face parte, cat si cu alti colaboratori interni sau externi;
Realizeaza rapoarte, analize si prezentari pentru a facilita includerea managementului superior in rezultatele obtinute
Furnizeaza analize in legatura cu comportamentul clientilor, analize post campanii, impactul evenimentelor interne si externe asupra evolutiei bazei de date a clientilor;
Colaboreaza cu departamentele ce interactioneaza direct cu clientii din toate segmentele (Customer Service, Sales) si analizeaza feedback-ul primit de la acestia in ceea ce priveste experienta lor cu produsele si serviciile fixe si mobile ale companiei si, in cazul in care este necesar, propune planul de actiune pentru a imbunatati experienta acestora
Studii:
Studii superioare in marketing / administrarea afacerii/ economie / inginerie
Experienţa în muncă:
Minim 2 ani de experienta in dezvoltarea produselor /marketing preferabil in telecomunicatii
Cunoştinţe:
Cunostinte avansate Excel si / sau Access;
Cunostinte avansate de project management;
Aptitudini & Abilităţi:
Gandire strategica si analitica;
Orientare catre client;
Orientare catre rezultate;
Excelente abilitati de comunicare;
Excelente abilitati de organizare si planificare;
Excelente abilitati de prezentare;
Abilitatea de lucru sub presiune si de a performa intr-un mediu de lucru dinamic;
Engleza – fluent
COSMOTE Romania, member of the Greek-based COSMOTE Group, was launched in December 2005 with the purpose of making mobile telephony accessible to all Romanians. COSMOTE Romania is committed to changing the mobile communications landscape for the benefit of the Romanian consumer by offering competitive services at the most affordable and accessible tariffs. Sharing COSMOTE Greece corporate philosophy, COSMOTE Romania brings to the Romanian market the Group s vision, creativity, commitment and customer centric philosophy. COSMOTE today has the widest presence in South Eastern Europe in mobile telephony, offering its customers clear benefits, quality of service and value for money. COSMOTE Romania is committed to bringing the same level of satisfaction and success to the Romanian market. The company s management team consists of highly qualified experts from the mobile telecommunications industry and key executives from Greece and Romania instilling wealth of technical, commercial and brand development knowledge. COSMOTE Romania is one of the most active employers on the market, expanding its team by 50% from 400 in December 2005 to 600 at the end of August 2006. Under the slogan - Together We Grow- , COSMOTE Romania s employee philosophy is focused on combined professional development and company growth, teamwork, innovation and enthusiasm. For more information, please access www.cosmote.ro.